معاون پیشگیری بهزیستی استان گلستان به مناسبت هفته گرامیداشت مبارزه با مواد مخدر در دفتر خبرگزاری شبستان حضور یافت و اقدامات بهزیستی در حوزه اعتیاد را تشریح کرد.

ضرورت آغاز پیشگیری از مواد مخدر در خانواده ها

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «کبری رضایی»، معاون پیشگیری بهزیستی گلستان در گفتگو با خبرنگاران در گرگان گفت: پیشگیری، درمان و بهبود و بازتوانی از جمله برنامه های بهزیستی برای مقابله با اعتیاد است.

 

رضایی به برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: بهزیستی گلستان با توجه به محدودیت های کرونا نتوانست بسیاری از برنامه های تجمعی را برگزار کند و تلاش شد که امسال به اطلاع رسانی از طریق بنر و بروشور و بهره گیری از فضای مجازی بپردازیم.

 

وی گفت: در طول هفته نیز کمپین هایی به صورت سیار به منظور پیشگیری و اطلاع رسانی در استان گلستان راه اندازی شد.

 

معاون پیشگیری بهزیستی گلستان یادآور شد: کمپین ما در سطح استان سیار بود و در گرگان در 9 منطقه حضور یافتیم و در این کمپین آگاهی و اطلاع رسانی نسبت به مواد مخدر رقم خورد و به ابهامی در بحث مواد مخدر پاسخ داده شد.

 

رضایی ابراز داشت: نشست مطبوعاتی، گفتگو با صدا و سیما و برنامه های دیگر در  فضای مجازی در طول هفته مبارزه با مواد مخدر از سوی بهزیستی رقم خورد.

 

وی متذکر شد: در بحث پیشگیری از مواد مخدر باید به موضوع خانواده اهتمام داشته باشیم و بسیاری اوقات خانواده ها به دلیل ناآگاهی از مواد جدید نسبت به اعتیاد فرزندان خود غافل می شوند.

 

معاون پیشگیری بهزیستی گلستان یادآور شد: در طول هفته مبارزه با مواد مخدر مراکز ترک اعتیاد بهزیستی به صورت نیم بهاء و یا رایگان خدمات عرضه کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار