رئیس اداره صنعت معدن وتجارت گالیکش از پلمب ۱۴ واحدصنفی در این شهرستان خبر داد.

پلمب ۱۴ واحدصنفی در شهرستان گالیکش
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رزاقی رئیس اداره صنعت معدن وتجارت گالیکش گفت: با توجه به شروع موج دوم کرونا و اعلام وضعیت قرمز در شهرستان با برنامه ریزی انجام شده  و استفاده از ظرفیت نیرو‌های بسیج برای بررسی رعایت پروتکل‌ها در حوزه اصناف، تیم‌های بازرسی متشکل از بهداشت، صمت، اصناف و نیرو‌های بسیج در دونوبت صبح و عصر حضور فعال داشته و تاکنون تعداد ۱۴ واحد صنفی به علت  رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند.

رزاقی اشاره کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحت تاثیر قرار گرفتن کسب و کار‌های صنفی با ورود کرونا به کشور از اسفند ماه ۹۸ تا کنون و اعمال محدودیت‌های در نظر گرفته شده قشر زحمتکش اصناف بیشترین آسیب را دیده اند و بهترین را ه حل مدیریت این شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده تا واحد‌های صنفی آسیب کمتری ببیند.

رزاقی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اصناف خواست: باهمکاری و همسویی با سیاست‌های اعلامی ستاد ملی کرونا در کنترل و کاهش شیوع ویروس کرونا موثر باشند.
 

تولید ماسک ۱۰۰۰تومانی در شهرستان گالیکش


حسن رزاقی رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان گالیکش همچنین گفت: با توجه به تاکیدات صورت گرفته مبنی بر سطح دسترسی آسان مردم به ماسک با قیمت ارزان، با برنامه ریزی صورت گرفته و اعلام آمادگی یکی از تولید کنندگان پوشاک در شهرستان گالیکش،  روزانه ۳۵۰۰عدد ماسک یکبار مصرف در شهرستان باقیمت مصرف کننده ۱۰۰۰تومان تولید و در تعدادی از واحد صنفی در شهرستان گالیکش جهت عرضه، توزیع می کند.

این مقام مسئول ادامه داد: این کارگاه توانایی تولید روزانه تا ۸۰۰۰عدد را دارد و درصورت نیاز بیشتر میتواند این رقم را افزایش دهد.

به گفته رزاقی این کارگاه در حال حاضربا بیش از ۱۵ نفر به صورت ثابت و متغیر در حال فعالیت است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار