رئیس فدراسیون سوارکاری ضمن تاکید بر وجود اشکال قانونی و انجام هرچه سریعترحسابرسی در هیات سوارکاری گلستان گفت: ساختار اسب دوانی در گلستان باید تغییر نماید و متاسفانه این استان پیکره اسب سواری بسیار کوچکی دارد و نیاز است که چارت سازمانی مناسبی داشته باشد و در صورتی میتواند شعار مهد اسب دوانی را محقق سازد که در همه ابعاد قدرت داشته باشد.

گلستان پیکره اسب سواری کوچکی دارد / هیات سوارکاری استان هر چه سریعترحسابرسی شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از گرگان: مسعود خلیلی در جلسه مجمع انتخابات هیئت سوارکاری استان گلستان که با حضور قاسمعلی برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان برگزارشد اظهار کرد:  عده زیادی از مردم در گلستان از اسب سواری و پرورش اسب کسب درآمد دارند و این موضوع مسئولیت ما در قبال این استان را چندین برابر میکند زیرا یکی از حوزه های اقتصاد گلستان می باشد.

وی تاکید کرد: در اسب دوانی بایستی به سمت روش های استاندارد پیش برویم در غیر اینصورت سرمایه گذاری بی فایده است.

وی ضمن اشاره به ورزش بانوان و تاکید بر آماده سازی بستر برای ورود بیشتر بانوان به این ورزش افزود: سرانه اسب دوانی در گلستان قابل دفاع نیست زیرا تا زمانی که این استان و هیئت های آن مجموعه های اسب دوانی در اختیار نداشته باشد نباید خود را مهد اسب دوانی کشور بداند و باید کارهای مثبتی در این حوزه صورت بگیرد.

خلیلی ضمن اینکه با صراحت به داشتن رفتار صحیح سازمانی تاکید کرد افزود: اشکال قانونی در حسابرسی مستقل هیات سوارکاری گلستان وجود دارد و این وظیفه مجمع میباشد که در رابطه با این موضوع گزارش دهد.

وی خواستار انجام هر چه سریعتر حسابرسی در هیئت سوارکاری شد و گفت: حسابرسی در همه استان ها به غیر از گلستان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ساختار اسب دوانی در گلستان باید تغییر نماید و متاسفانه این استان پیکره اسب سواری بسیار کوچکی دارد و نیاز است که  چارت سازمانی مناسبی داشته باشد و در صورتی میتواند شعار مهد اسب دوانی را محقق سازد که در همه ابعاد قدرت داشته باشد.

رئیس فدراسیون سوارکاری در پایان گفت: دوپینگ در حال نابودی رشته اسب دوانی است که مبلغ 647میلیون تومان جریمه دوپینگ در این حوزه میباشد و متاسفانه افراد پس از جریمه ظرف یک هفته بخشیده شده و به مسابقات بازگردانده میشوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار