میقانی با بیان اینکه کل بودجه ای که برای راه های روستایی امسال قرار داده اند 6 میلیارد تومان است، در صورتی که خسارت های سیل روز گذشته و امروز به راه های شرق تاکنون 25میلیارد تومان برآورد شده است.

مسیر درازنو-رادکان آسفالت می شود/ خسارت 25میلیارد تومانی سیل روز گذشته به راههای گلستان/ راههای استان باز است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ مهدی میقانی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما در خصوص بازدید روز گذشته برخی مدیران کل و استاندار گلستان از منطقه جهان نما، اظهار کرد: طبق صحبت های روز گذشته روز گذشته برنامه ها بر این قرار شد از سمت درازنو تا سه راهی کنداب تامین مالی صورت پذیرد تا ما کارهای لازم را آغاز کنیم برنامه ما تا رادکان است اما از نظر مالی باید واقع بین بود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان با بیان اینکه کل بودجه ای که برای راه های روستایی امسال قرار داده اند 6 میلیارد تومان است، در صورتی که خسارت های سیل روز گذشته و امروز به راه های شرق تاکنون 25میلیارد تومان برآورد شده است.

وی، افزود: آزادشهر آب گرفتگی بسیار زیاد است اما تمام راه های استان به جز چند راه فرعی در برخی از روستاها شرقی باز است.

میقانی، ابراز کرد: استاندار روز گذشته به آب منطقه ای تکلیف کرد که کارهای آب منطقه جهان نما  را انجام دهد و ما نیز از مصالح رودخانه ای برای بهبود راه های این منطقه استفاده کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان با اشاره به زیرسازی های اولیه سه راهی چمن ساور تا جهان نما، یادآورشد: برای بهبود راه این منطقه گام اول را از مصالح رودخانه ای بر میداریم تا زیرسازی ها قوی شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار