ابراهیم قدمنان گفت : وجود شورای نگهبان برای نظام امری الزامی وضروری است ، البته شورای نگهبان می تواند با توجه به شرایط روز تخصصی تر عمل کند.

وجود شورای نگهبان برای نظام ضروری است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ ابراهیم قدمنان در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهارکرد: وجود شورای نگهبان برای نظام امری الزامی وضروری است ، البته شورای نگهبان می تواند با توجه به شرایط روز تخصصی تر عمل کند.

فرماندار کردکوی با بیان اینکه در حال حاضر فضای کشور باز است، خاطرنشان کرد: ممکن است افراد اشتباهاتی داشته باشند اما در بررسی صلاحیت ها باید بدور از سلایق سیاسی و شخصی رسیدگی ها انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم اصلاح قوانین انتخاباتی کشور، عنوان کرد: ما مشکل قانون انتخابات داریم، گاهی فردی یک هفته مانده به ثبت نام به پشتیبانی طایفه های خود و منابع مالی که در اختیار دارد و تجربه مدیریتی ندارد اما می خواهد وارد فضای مجلس شود.

قدمنان، عنوان کرد: این افراد تجربه کافی مدیریتی ندارند و مشکلات را نمی دانند که باید شرایط را عوض کنند به نظر بنده در کنار شرایط سنی شرایط مدیریتی هم باید اضافه شود تا از برخی مشکلات و ورود افراد کم تجربه به مجلس جلوگیری شود.

فرماندار کردکوی، گفت: نباید فردی بدون تجربه وارد فضای مجلس شود چرا که ورود این افراد باعث عقب ماندگی 4ساله یک منطقه می شود کسی که کار اجرایی نکرده باشد چطور می خواهد مطالبه گر باشد؟

 

ارسال نظر

آخرین اخبار