حمیدی گفت: اقدامات پیشگیرانه و مصوبات ستاد کرونا مانع از شیب افزایش کرونا در گرگان شده است.

اقدامات پیشگیرانه مانع از افزاییش شیب کرونا در گرگان شد/ تعطیلی پارک های بازی و کودک در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمد حمیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: اجرای مصوبات ما در سطح شهر گرگان بین مردم خوب ارزیابی می شود و پذیرش مردمی در اجرای مصوبات نسبت به اسفند ماه بسیار بهتر شده است.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: از پل سید مسعود تا روستای زیارت در روز گذشته هیچ کافه، چایی خانه و بوم گردی باز نبوده است و پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد شهرستان کرونا رعایت شده است.

 

حمیدی یادآور شد: در ورودی پل سید مسعود مردم از دستورات تمکین می کردند و این نشان می دهد که مردم گرگان موضوع اهتمام به مصوبات کرونا و فاصله گذاری اجتماعی را پذیرفتند.

 

وی افزود: از روز گذشته باشگاه های ورزشی تعطیل شده است و برگزاری مراسم عزا و عروسی در روستاها ممنوع است و تذکرات لازم در این خصوص ارائه می شود.

 

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: برای  11 نفر از روسای دستگاه های اجرایی به عنوان کمیته نظارت ستاد شهرستان کرونا حکمی ابلاغ کردیم و کارت شناسایی برای آنها از سوی فرمانداری ارائه شده است و از هفت صبح تا 23 شب در مراکز ارائه خدمت اکیپ های بازرسی حضور دارند.

 

حمیدی بیان کرد: تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی در گرگان بسته است و اماکن عمومی مثل پارک های کودک و بازی کودک بسته است و رستوران ها بیرون بر هستند و قلیانسراها تعطیل شده است و در صورت تخلف با آنها به شدت برخورد می کنیم.

 

وی با بیان اینکه این اقدامات شیب افزایشی کرونا را کاهش داده است، یادآور شد: مشکلی برای دستگاه تولید اکسیژن ۵ آذر در روز گذشته پیش آمده بود که تانکر جدیدی خریداری شده است و برای جبران کمبود اکسیژن از طریق کپسول اکسیژن در این بیمارستان اقدام شد.

 

فرماندار گرگان تاکید کرد: با وجود تحریم و مشکلات اقتصادی دانشگاه علوم پزشکی تلاش زیادی دارد و مشکل خاصی در این زمینه به وجود نیامده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار