سید محمد حسینی گفت: سیل در گلستان به ۳۹۲ واحد مسکونی در ۵۲ روستا و چهار شهر خسارت زد که ۳۴۹ واحد آن تعمیری و ۴۳ واحد آن احداثی است.

سیل اخیر گلستان به ۳۹۲ واحد مسکونی خسارت زد
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سید محمد حسینی مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان در جلسه شورای مدیریت بحران بنیاد مسکن استان با اشاره به وقوع سیل اخیر در گلستان گفت: باید علل خسارت‌های وارده به روستا‌ها مشخص شود و بنیاد باید تعریف پروژه‌های پیشگیری را با جدیت بیش از پیش دنبال کند تا از وقوع خسارت‌های تکراری جلوگیری شود.
 
او در خصوص میزان خسارت‌های وارده به واحد‌های مسکونی، ابنیه فنی و تاسیسات روبنایی گفت: ۳۹۲ واحد مسکونی در ۵۲ روستا و ۴ شهر مورد خسارت واقع شده که ۳۴۹ واحد آن تعمیری و ۴۳ واحد آن احداثی است.
حسینی اضافه کرد: همچنین سیل به ۳۲ کیلومتر از راه‌ها و معابر و ۵۷ دهنه پل و ابنیه فنی واقع در طرح‌های هادی روستا‌ها خسارت زد که میزان خسارت وارده به این بخش ۷۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ارزیابی شده است.
 
او به این کارشناسان مدیریت بحران مأموریت داد تا نتایج مطالعات و اقدامات خود را با هدف پیشگیری از وقوع حوادث به ویژه حوادث تکراری در اسرع وقت به مدیریت بحران استانداری اعلام کند.

حسینی اجرای طرح‌های هادی که در آن مطالعات جامعی در خصوص هدایت آب‌های سطحی و سیلاب‌ها انجام می‌شود را در پیشگیری از وقوع حوادث مهم و اساسی دانست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار