مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای گلستان گفت: ۶۳ عنوان برنامه در هفته ملی مهارت در گلستان برگزار می‌شود.

برگزاری ۶۳ عنوان برنامه در هفته ملی مهارت
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سید علیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی مهارت برگزار شد، گفت: از تاریخ ۳۱ تیرماه تا ۶ مردادماه هفته ملی مهارت نامگذاری شده و برای این هفته بیش از ۶۳ عنوان برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: حضور در گلزار شهدای استان برای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، حضور در مرکز پاسخگویی سامد، تجلیل از ۱۷ مربی پر تلاش فنی حرفه ای، تقدیر از مربیان مراکز آزاد، تقدیر از مهارت آموزان برتر، افتتاح دو مرکز نوآوری در گرگان و بندرترکمن با همکاری پارک علم وفناوری استان، تشکیل شورای مهارت با حضور استاندار گلستان و. از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته ملی مهارت است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان ادامه داد: در این هفته برای شهرستان گمیشان که یکی از ۳۱ شهرستان محروم کشور هست تجهیزاتی به ارزش ۵۱۳ میلیون تومان خریداری شده که رونمایی می‌شود.

حسینی طلب گفت: برای اشتغال مدرک دانشگاهی به تنهایی کافی نیست و مهارت در این زمینه مهمتر از مدرک دانشگاهی است از این رو فرهنگ مدرک گرایی در کشور باید به مهارت گرایی تغییر پیدا کند.

او گفت: پیوست مهارت به مدارک دانشگاهی می‌تواند در بهره وری کارمندان دولت هم موثر باشد و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم اخیرا موضوع توجه به مهارت در استخدامی‌های دولتی را با رئیس جمهور مطرح کرده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار