نماینده مردم مینودشت در مجلس یازدهم با اشاره به کمبود تجهیزات حفاظت فردی و نیروی انسانی در مراکز درمانی استان خواستار توجه ویژه شد.

در مراکز درمانی با کمبود تجهیزات حفاظت فردی مواجه هستیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، رضا آریان پور در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: سخنان راه گشای مقام معظم رهبری خستگی را تن مدافعان سلامت زدود و چراغی برای مسیر حرکت نمایندگان در چهار سال آینده است. بنده از زحمات دکتر نمکی در راه مجاهدت برای مقابله با ویروس کرونا سپاسگزارم.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: با اوج گیری مجدد کرونا در کشور و استان گلستان با کمبود تجهیزات حفاظت فردی در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان مواجه هستیم. لطفا دستور لازم جهت تخصیص منابع برای خرید داده شود.

نماینده مردم مینودشت در ادامه تصریح کرد: بیمارستان های کلاله و مینودشت با کمبود وسایل اکسیژن رسان و دستگاه سی تی اسکن و نیروی درمانی مواجه هستند تعداد زیادی از پرسنل به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در مرخصی استعلاجی هستند؛ باید برای تامین نیرو اقدامی صورت گیرد. تبدیل وضعیت پرستارانی که فاقد بیمه بوده و با حداقل دستمزد در حال خدمت رسانی هستند حداقل پاداشی است که می توان به آنها داد.

وی در ادامه تاکید کرد: علیرغم قول اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به مینودشت و پرداخت بخشی از مبلغ آن توسط خیرین هنوز اقدامی صورت نگرفته است لطفا به این موضوع رسیدگی شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار