فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به لزوم توجه مسئولان دولتی به مرزهای کشور گفت: در برقراری امنیت و دفاع از مرزهای یک کشور داشتن تجهیزات به‌روز و نوین و هوشمند نقش بسزایی دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا: اجازه تعدی و تجاوز به دشمنان و بیگانگان را نخواهیم داد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مرزبانی گلستان، سردار  احمدعلی گودرزی در بازدید یگان‌های مرزی و دریایی استان گلستان، سربازی و  نگهبانی از مرزهای کشور را برای برقراری امنیت و حفظ میهن اسلامی امری مقدس و افتخاری جاویدان عنوان کرد و اظهارداشت: مرزبانان نیروی انتظامی با روحیه ایثارگری، شهادت‌طلبی و اجرای صحیح ماموریت‌ها از مرزهای ایران اسلامی حراست و پاسداری می‌کنند و اجازه تعدی و تجاوز به دشمنان و بیگانگان را نخواهند داد.

فرمانده مرزبانی ناجا نقش مرزبانان و نتیجه تلاش آنان را در ارتقا و پیروزی کشور در عرصه‌های مختلف بسیار تاثیرگزار دانست و گفت: به طور کلی مسئولیت مراقبت و کنترل مرزهای کشور، اجرای معاهدات و پروتکل‌های مرزی، استیفای حقوق دولت و مرزنشینان در مرزها به عهده مرزبانان و دریابانان است که در این راه سربلند و با اقتدار در حال انجام وظیفه هستند.

سردار گودرزی با بیان اینکه استکبار جهانی افکار و نقش‌های شوم پیرامون مرزهای ایران اسلامی دارد، اظهار داشت: مرزبانان باید همواره پویا، هوشمند، آموزش دیده و آماده باشند تا با توکل بر حق تعالی از مرزهای عزت و شرف ایران عزیز حراست و پاسداری کنند.

وی همچنین در آیین افتتاح ساختمان یگان دریابانی استان گلستان نیز اجرای پروژه‌های عمرانی را به منظور ارتقا سطح توانمندی‌ها و تجهیز و تامین امکانات را از اهداف مرزبانی عنوان کرد و گفت: برقراری امنیت ملی آن قدر مهم است که کشورها حاضر هستند بخش عظیمی از درآمدهای ملی خود را صرف برقراری امنیت مرزها کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به لزوم توجه مسئولان دولتی به مرزهای کشور افزود: در برقراری امنیت و دفاع از مرزهای یک کشور داشتن تجهیزات به‌روز و نوین و هوشمند نقش بسزایی دارد.

وی ضمن تقدیر از کارکنانی که در ساخت و تجهیز این ساختمان کمک کردند، افزود: زمانی که در یک مجموعه، ساختمان خوب و امکانات مجهزی وجود داشته باشد، کارکنان با تلاش و روحیه بیشتری اقدامات خود را انجام می‌دهند.

پایگاه دریابانی بندرترکمن در زمینی به مساحت یک‌هزار و 400 مترمربع با اعتبار بالغ بر 40 میلیارد ریال ساخته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار