مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان گفت: دشمنان قطعا از تریبون‌های نماز جمعه وحشت دارند چراکه در همین تریبون‌ها به مردم بصیرت داده می‌شود یا بصیرت آنها تقویت می‌شود.

دشمنان از تریبون‌های بصیرت‌آفرین نمازجمعه وحشت دارند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، حجت‌الاسلام محسن کیائی صبح امروز در جمع امامان جمعه استان اظهار کرد: نماز جمعه تریبونی برای تقویت بصیرت مردم است

وی تصریح کرد: ائمه محترم جمعه از زمانی که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد در میدان بودند بلکه فعالیت بیش از گذشته را داشتند خطبه‌های مکتوب امامان جمعه و تغسیل درگذشتگان از این بیماری و همچنین در رزمایش مواسات فراتر از ظرفیت درخشیدند و از نزدیک شاهد عملکرد زیبا و فعالیت‌های ائمه محترم جمعه استان بودم.

* مسلمانان وحدت، همدلی، یکپارچگی، انسجام و اقتدارشان را در نمازجمعه به نمایش می‌گذارند

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان گفت: نمازجمعه قطعاً برابر آیه قرآن کریم ذکرالله و یادگار حضرت امام رحمة الله و وصیت شهدای عزیزمان است، رهبر معظم انقلاب فرمودند «نماز جمعه یک قرارگاه است» قرارگاه ایمان، قرارگاه تقوا، قرارگاه بصیرت و قرارگاه اخلاق است.

کیایی خاطرنشان کرد: نماز جمعه یک اجتماع هفتگی است که مسلمانان وحدت، همدلی، یکپارچگی، انسجام و اقتدارشان را به نمایش می‌گذارند.

* طالبات به حق مردم از تریبون‌های نمازجمعه مطرح می‌شود/ قطعاً نماز عبادی سیاسی جمعه در دو خطبه وحدت‌بخش، وحدت‌آفرین و هم دشمن‌شکن است

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان تاکید کرد: قطعاً نماز عبادی سیاسی جمعه در دو خطبه وحدت‌بخش، وحدت‌آفرین و هم دشمن‌شکن است و کاملا منتسب به ولایت و مردمی است، مطالبات به حق مردم از همین تریبون‌ها مطرح می‌شود.

وی افزود: با حضور دکتر حق‌شناس به استان گلستان رفاقت زیبایی بین نهاد امامت جمعه و استاندار برقرار شده است که باید از ایشان تشکر کنم.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان گفت: دشمنان قطعا از این تریبون‌ها وحشت دارند چراکه در همین تریبون‌ها به مردم بصیرت داده می‌شود یا بصیرت آنها تقویت می‌شود.

کیائی افزود: امیدوارم که بتوانیم انشاالله در همین مسیر در خطبه‌ها و نهاد نماز جمعه آنچه رضای خدای متعال است رقم زده شود و شرمنده امام رحمة الله و شهدا و ولی فقیه زمان نباشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار