دوره آموزش مقدماتی بورس به همت دانشگاه پیام نور استان گلستان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی بورس برای مددجویان گلستانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: دوره آموزش مقدماتی بورس و روشهای سرمایه گذاری، پیرو تفاهم نامه منعقد شده این نهاد با دانشگاه پیام نور استان با هدف توانمندسازی و اشتغال مددجویان تحت حمایت برگزار می شود .
بابایی عنوان کرد: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی کشور و توجه ویژه به حوزه بورس در ماه های اخیر، اولین دوره آموزشی با موضوع "آموزش مقدماتی بورس و سرمایه گذاری " با حضور ۱۰۰ نفر از مددجویان گلستانی در ۳ شهرستان گرگان ، گنبد و بندرترکمن آغاز شد.
وی افزود: دوره مقدماتی بورس به مدت ۲۰ ساعت به همت مرکز آموزش های آزاد و امور فرهنگی دانشگاه پیام نور استان برگزار می شود.
 مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خاطرنشان کرد: در ادامه برای مددجویانی که بتوانند دوره را با جدیت و موفقیت سپری کنند، دوره آموزشی پیشرفته بورس و روشهای سرمایه گذاری برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: با هدف بهره گیری بهتر و اثرگذاری بیشتر دوره مذکور ،طرحی مشترک  با همکاری دانشگاه پیام نور اجرا و درآن طرح ضمن حضور فعال مددجویان در بازار سرمایه در راستای اشتغال پایدار این جوانان گامهای موثری برداشته خواهد شد.
بابایی تصریح کرد: در این  تفاهم نامه منعقد شده علاوه بر برگزاری دوره های متعدد از جمله برنامه نویسی نرم افزار موبایل ، مدیریت گردشگری و هتل داری ، طراحی دکوراسیون داخلی و طرح پیشگیری از آسیبهای اجتماعی مددجویان، مقرر شد فضاهای اداری ، زراعی و کارگاهی این دانشگاه در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به منظور ایجاد اشتغال قرار گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار