رضا محمدحانی رئیس هیئت روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان گلستان به عنوان رئیس انجمن گورش کشور منصوب شد.

ورزشکار جوان گلستانی رئیس انجمن گورش کشور شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس،جوانان گلسانی همواره در طی سال‌های اخیر با جهشی بلند به سمت قله‌های افتخار خود را در صدر نام‌آوران و افتخارآفرینان کشور در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی، اقتصادی و ورزشی قرار داده‌اند و نام و پرچم مباهات گلستان را بر فراز قله‌های بلند عزت و سربلندی به اهتزاز در آورده‌اند.

«رضا محمدخانی» ورزشکار جوان گلستانی که سابقه دبیری، سرپرستی و ریاست هیات روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان گلستان را در پرونده داشته و در دوران ریاست خود بازی‌های بومی و محلی را در روستاها به طور چشمگیری فعال‌تر و امتیاز راه‌اندازی 130 خانه ورزش روستایی را برای استان گلستان کسب کرده است توسط سرپرست فدراسیون روستایی و بازی‌های بومی و محلی کشور به عنوان رئیس انجمن گورش این فدراسیون منصوب شد.

وی که  در دوران مدیریت خود سه دوره جام روستا قهرمان را در استان گلستان با حضور بیش از 300 روستا در هر دوره از مسابقات برگزار کرده و رتبه عالی را در بین هیات‌های کشوری به‌دست آورده بود در سال گذشته به عنوان هیات میزبان مسابقات بین‌المللی گورش کشور با مدیریت خوب و عاری از نقص خود مجموعه فدراسیون را بر آن داشت تا از پتانسیل وی در سطح کشور استفاده کند.

در حکم نامبرده که از سوی عباسعلی اکبری سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی صادر شده این‌گونه آمده است:

احتراماً، در اجرای بند12 ماده سه اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران به موجب این حکم به سمت  «سرپرست انجمن گورش فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی» منصوب می‌شوید.

شایسته است با هماهنگی و پیش‌بینی تمهیدات لازم و امعان نظر ویژه به رسالت و وظایف تبیین شده در جهت توسعه و ترویج این رشته ورزشی و ایجاد وحدت رویه اقدام لازم به‌عمل آورید.

1- برنامه‌ریزی در جهت توسعه و تعمیم رشته ورزشی گورش با هدف توانمندسازی و ارتقاء سطح سلامت و بهره‌وری جامعه

2- برنامه‌ریزی در جهت تربیت نیروی انسانی متخصص

3- هماهنگی در جهت برگزاری مسابقات ورزشی

4- برنامه‌ریزی در جهت حمایت از فرآیندهای ورزش قهرمانی به‌ویژه در رده سنی پایه

گفتنی است رضا محمدخانی جوان‌ترین رئیس میان روسای هیئت‌های ورزشی استان گلستان است که توانسته با انجام موفق وظایف خود بستر را برای اعتماد بیشتر به جوانان در حوزه ورزش و جوانان مهیا کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار