در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مشکلات و راه کار‌های ایجاد شرایط مناسب برای تحصیل همه دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سال تحصیلی جدید در گیرودار شرایط کرونایی
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گلستان؛ استاندار گلستان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به مشکلات موجود در شرایط کرونایی گفت: باید با تقویت سرمایه‌های اجتماعی کمبود‌های اقتصادی را جبران کنیم تا تاثیرات منفی شیوع این ویروس را به حداقل برسانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم از شروع سال تحصیلی از ۱۵ شهریور خبر داد و افزود: طرح زوج و فرد کردن کلاس ها، برگزاری کلاس‌های حضوری در روستا‌های کم جمعیت، تقویت شبکه شاد از جمله برنامه‌های سال تحصیلی جدید است.

حاجیلری معاون آموزش متوسطه نیز از راه اندازی هنرستان‌های مختلف خبر داد و افزود: در حال حاضر هنرستان کشاورزی، هنرستان هوانوردی و هنرستان حمل و نقل ایجاد شده و پیگیر احداث هنرستان هنر‌های زیبا در استان هستیم.

کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم گفت: برنامه ریزی لازم برای راه اندازی هنرستان هنر‌های زیبا در گرگان و گنبد پیش بینی شده، اما در این زمینه نیازمند همکاری دیگر دستگاه‌ها هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار