معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس با اشاره به ضرورت افزایش توانمندی نیروهای حق‌التدریس، گفت: دوره‌های آموزش مجازی آنلاین ویژه این نیروها در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

کارگاه آنلاین توانمندسازی معلمان حق‌التدریس گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ الهه فدایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه افزایش توانمندی پرسنل در آموزش و پرورش به صورت مداوم و پیوسته یکی از رسالت‌های ماست، اظهار کرد: ما همواره تلاش کرده‌ایم معلمان را در بهترین شرایط کیفی در حوزه علم و دانایی برای تعلیم و تربیت به دانش آموزان روانه مدارس کنیم.

وی با بیان اینکه به منظور توانمندسازی و بهبود سطح مهارت‌های حرفه‌ای نیروهای حق‌التدریس سال ۱۳۹۸ کارگاه آموزشی را طراحی و اجرایی کرده‌ایم، افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا این کارگاه‌ها به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گنبدکاووس از حضور ۱۶۴ نفر از نیروهای حق‌التدریس در این دوره‌ها خبر داد و گفت: این دوره‌ها که از ۶ مرداد ماه آغاز شده است به مدت ۱۴ روز تا ۱۹ مردادماه ادامه خواهد داشت.

فدایی در تشریح جزئیات دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی نیروهای حق‌التدریس، خاطرنشان کرد: این دوره‌ها در قالب ۱۲ جلسه آموزش مجازی آنلاین برگزار می‌شود که مهمترین سرفصل‌های آن بررسی دروس آسیب‌پذیری همچون ریاضی و فارسی است.

وی با تاکید بر اینکه معلمان حق‌التدریس تمامی پایه‌های مقطع ابتدایی دوره اول و دوم در این دوره‌ها شرکت می‌کنند، تصریح کرد: بدون تردید خروجی این دوره‌ها می‌تواند به برگزاری با کیفیت و علمی‌تر کلاس‌های درس در سال تحصیلی آتی منجر شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار