مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: با اعتبارات جذب شده، امسال طرح هادی در ۴۸ روستای گنبدکاووس اجرایی خواهد شد.

طرح هادی ۴۸ روستای گنبدکاووس اجرا می‌شود

به گزارش گلستان 24، زمانی‌نژاد  اظهار داشت: امسال اعتبارات خوبی برای اجرای طرح‌های هادی در شهرستان گنبدکاووس اختصاص یافته و اجرای طرح هادی در 48 روستای این شهرستان آغاز شده است.

وی افزود: تاکنون مرحله نخست طرح هادی در 21 روستا به پایان رسیده و اجرای طرح در 27 روستای دیگر شهرستان گنبدکاووس نیز در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان تصریح کرد: 50 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در شهرستان گنبدکاووس اختصاص یافته است که امیدواریم امسال بتوانیم طرح‌های خوبی را در این بخش اجرایی کنیم.

زمانی‌نژاد افزود: تاکنون مرحله نخست طرح هادی در 221 روستای استان گلستان به پایان رسیده و اجرای این طرح در دیگر روستاها نیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های هادی پرهزینه هستند از دهیاران و اهالی روستاها خواست در حفظ و نگهداری طرح‌های هادی روستاها کوشا باشند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان محرومیت‌زدایی، جلوگیری از مهاجرت و خودکفایی در معیشت روستائیان را از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح‌های عمرانی در روستاها اعلام کرد.

زمانی‌نژاد تصریح کرد: با اجرای طرح هادی، چهره روستا متحول می‌شود و عمران و آبادانی در روستا رونق می‌گیرد و امیدواریم این طرح بتواند گامی مؤثر در راستای ماندگاری روستائیان در روستاها باشد.

ارسال نظر

آخرین اخبار