معاون سیاسی استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه غرب استان، ۲۱ شهریورماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ شهریور در گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا چراغعلی با حضور در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) استان گلستان اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از مجموع شش حوزه انتخابیه در سطح گلستان، نمایندگان منتخب در پنج حوزه انتخابیه مشخص شدند و انتخاب نماینده در یک حوزه انتخابیه شامل شهرستان های کردکوی، گمیشان، بندرترکمن و بندرگز در غرب استان، به مرحله دوم کشیده شد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم در حوزه غرب استان به مرکزیت شهرستان کردکوی، قطعا روز جمعه ۲۱ شهریورماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط بیماری کرونا، در این مرحله روش های تبلیغاتی کاندیدا متفاوت خواهد بود، تصریح کرد: نصب پوستر، دایر کردن تجمعات و شادی های بعد از انتخاب نماینده ممنوع است و به عنوان تخلف انتخاباتی تلقی می شود. تبلیغات صرفا در فضای مجازی صورت می گیرد.

چراغعلی با اشاره به اینکه این تذکرات به هر دو کاندیدا اعلام شد، گفت: از حامیان این دو کاندیدا نیز می خواهیم به این نکات توجه جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: ستاد انتخابات در فرمانداری های این شهرستان ها تشکیل شده و روز شنبه هفته آینده اولین جلسه را برای بررسی جزئیات برگزاری انتخابات خواهیم داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار