تبلیغات ۲۳۵ نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه انتخابیه استان گلستان برای کسب ۷ کرسی از بامداد امروز (پنجشنبه ) به مدت یک هفته آغاز شد.

آغاز تبلیغات ۲۳۵ نامزد انتخابات مجلس در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ طرفداران نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان از بامداد امروز، طی مراسمی ویژه در شهرهای مرکز حوزه انتخابیه با حضور در ستادها و در دست داشتن پوستر نامزدهای خود، رقابت برای جلب آرای مردم را آغاز کردند.

در شهر گرگان مرکز استان گلستان، جنب و جوش طرفداران نامزدها از ساعت آغازین رسمی تبلیغات با نصب پوستر نامزدها،فضای شهر را انتخاباتی کرده است.

در ساعات اولیه شروع تبلیغات، مقابل دفترهای ستاد تبلیغات نامزدها، اجتماعات گسترده ای از هواداران شکل گرفت.

عبدالرضا چراغعلی رییس ستاد انتخابات گلستان از فعالیت ۲۳۵ نامزد تایید صلاحیت شده برای رقابت تبلیغاتی در ۶ حوزه انتخابیه این استان خبر داد و گفت : از این ۷۰ نفر از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا ، ۳۳ نفر از حوزه انتخابیه گنبدکاووس، ۲۲ نفر در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر، ۲۷ نفر در حوزه انتخابیه علی آباد، ۳۴نفر در حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان و ۴۹ نفر در حوزه انتخابیه مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش هستند.

استان گلستان دارای دو نماینده از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا ، یک نماینده از حوزه انتخابیه گنبدکاووس، یک نماینده از حوزه انتخابیه علی آباد، یک نماینده از حوزه انتخابیه رامیان و آزاد شهر، یک نماینده از حوزه انتخابیه مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش و یک نماینده از حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندر گز و گمیشان است.

طبق گزارش مسوولان ستاد انتخابات، از یک میلیون و ۳۳۰هزار جمعیت واجد رای دادن در گلستان ۷۱هزار و ۱۰۰ نفر رای اولی هستند.

 برای اخد رای در گلستان در روز دوم اسفندماه امسال، ۸۰۴ شعبه روستایی و ۵۸۵ شعبه شهری و یک شعبه ویژه اقلیت های ساکن در استان پیش بینی شده است.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار