نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات متعدد با وزیر راه و شهرسازی، گفت: با دستور وزیر، تعریض جاده مینودشت به تنگراه در اولویت نخست جاده سازی گلستان قرار گرفت.

تعریض جاده مینودشت به «تنگراه» به دستور وزیر راه/ مسوولان بستر نقد صریح خبرنگاران را آماده کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، رضا آریان‌پور امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شرق استان گلستان با اشاره به اینکه طبق قولی که داده بودم هر فصل یک بار با خبرنگاران دیدار خواهم کرد، افزود: البته در طی روزها و چند ماه گذشته به صورت مرتب و مداوم با خبرنگاران ارتباط داشته و در سطح ملی، استانی و شهرستانی گفت و گوهای رسانه‌ای بسیاری را داشته‌ام.

وی با بیان اینکه خبرنگاران به واقع چشم بینای مسوولان و حلقه ارتباطی میان مردم و خدمتگزاران آنها در نهادهای مختلف هستند، اظهار کرد: امروز در دنیا هیچ سازمان، ارگان و نهادی ظرفیت بالای رسانه را برای به کمال رساندن آبادانی و توسعه یک جامعه در اختیار ندارد.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جایگاه رسانه در کشور ما نیز رفته‌رفته در حال اعتلاست، خاطرنشان کرد: در کنار آنکه مدیران و مسوولان باید به جایگاه واقعی رسانه و خبرنگاران پی ببرند، خبرنگاران نیز باید به خوبی نقش خود را در مسیر توسعه و آبادانی ایفا کنند.

* حاشیه‌سازی‌ها فقط سرعت توسعه را در کشور کند می‌کند

آریان‌پور با انتقاد از برخی حاشیه پردازی‌ها در کشور و تضعیف شان و جایگاه رسانه توسط برخی افراد، تاکید کرد: اینکه نماینده بخواهد چوب لای چرخ دولت بگذارد یا خبرنگاری بخواهد عامدانه برای دولت و مجلس حاشیه‌سازی کند هیچ نفعی برای هیچ کس نخواهد داشت و تنها سرعت کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت کاهش می‌دهد.

وی بر لزوم بسترسازی برای بیان صریح انتقادات توسط خبرنگاران در جامعه تاکید کرد و گفت: باید فضای کشور به شکلی باشد که خبرنگاران بتوانند با صراحت و شجاعت انتقادات خود را مطرح کرده و پیگیر مشکلات مردم باشند اما نباید این موضوع به همدلی میان مردم و مسوولان خدشه‌ای وارد کند.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی محرومیت را بزرگترین شاخصه بارز این منطقه در طی سال‌های متمادی عنوان کرد و افزود: خبرنگاران باید منعکس کننده درست محرومیت منطقه و حساس کننده مسوولان کشور نسبت به این محرومیت‌های مفرط باشند.

* جایگاه سوختگیری هواپیما در کلاله ایجاد می‌شود

آریان‌پور با اشاره به فعالیت‌های پرحجم خود در سه ماه نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: در این مدت کوتاه دیدارهای متعددی را با مسوولان ملی و استانی داشتم که موضعات بسیاری را در این دیدارها به صورت جدی پیگیری کردم.

وی با اشاره به اینکه موضوع راه‌اندازی کامل فرودگاه و ایجاد جایگاه سوخت در فرودگاه در حال پیگیری به صورت ملی است، خاطرنشان کرد: طی مذاکره‌ای که با وزیر راه و شهرسازی و معاون وی داشتیم تعریض جاده مینودشت به جنگل گلستان با دستور وزیر محترم در اولویت نخست عمرانی جاده‌های استان گلستان قرار گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار