استاندار گلستان:

استاندار گلستان رویکرد پیشگیرانه و اجتماعی پلیس را در راستای نظم و امنیت و کاهش حوادث قابل تحسین خواند.

رویکرد پیشگیرانه و اجتماعی پلیس جای تقدیر دارد/ گلستان یک استان حادثه‌خیز است

به گزارش گلستان 24 ،حسن صادقلو صبح امروز در مراسم افتتاح 16 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور جاده‌ای استان گلستان اظهار کرد: هر اقدامی که در راستای نظم و امنیت در عرصه کشور اتفاق بیافتد جایگاه افتخار و سعادت برای خادمان و مردم دارد.

وی ادامه داد: این سامانه یک زمینه برای کسب آمار و اطلاعات در حوزه ترافیکی به منظور پیشگیری و پیش‌بینی‌های لازم به منظور کاهش حوادث و اتفاقات است.

استاندار گلستان گفت: کسب آمار و اطلاعات در حوزه عبور و مرور جاده‌ای یک نیاز جدی استان است و حتی این آمار و اطلاعات با استفاده از این سامانه می‌تواند در زمینه گردشگری نیز استفاده شود.

صادقلو بیان کرد: به نظر من نظارت همیشه آثار نظم و امنیتی بسیار بالایی خواهد داشت و خداوند نیز پس از خلق دنیا و آفرینش انسان، نظارت بر عملکرد انسان را نیز قرار داده است.

وی گفت: زمانی که هر فرد خود را در نظارت می‌بیند به طور طبیعی در چهارچوب قانون و عملکرد درشت قرار می‌دهد.

استاندار گلستان تاکید کرد: رویکرد پلیس تنها برخوردی نیست و خوشبختانه رویکرد پلیس اجتماعی و پیشگیرانه است که جای تقدیر دارد و این عملکرد با آموزه‌های اسلامی همخوانی دارد.

صادقلو اضافه کرد: استان گلستان یک استان حادثه‌خیز است و استفاده از تکنولوژی و سامانه‌های رصد می‌توان در درجه اول اقدامات پیشگیرانه را گسترش داد و از سوی دیگر بعد از حوادث می‌توان بهترین و سریعترین اقدام امدادی را اجرایی کرد.

وی در پایان بیان کرد: مردم باید بدانند که این سامانه وجود دارد و رسانه‌ها باید روی این موضوع تبلیغ بالایی انجام دهد تا آثار پیشگیرانه خود را به صورت کامل داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار