​کاظمی گفت: همزمان با سراسر کشور، کنگره ملی الماس های درخشان به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور در گلستان برگزار می شود.

​برگزاری کنگره ملی الماس های درخشان در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمدرضا کاظمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سیزدهمین هفته از ایام بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را سپری می کنیم و در طول این هفته برنامه های خوبی در کارگروه های پانزده گانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان ادامه داد: در این هفته سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور را پیشرو داریم و موضوع عزت و ایستادگی محور این هفته قرار گرفته است.

 

کاظمی با بیان اینکه آزادگان با عزت و افتخار ایام سخت اسارت را سپری کردند، خاطرنشان کرد: برنامه های متنوعی در سطح استان به این مناسبت برگزار می شود که مهمترین آن کنگره ملی الماس های درخشان است که به مناسبت ورود آزادگان به میهن اسلامی با همکاری بنیاد شهید برگزار خواهد شد.

 

وی سالروز آزادسازی پاوه را گرامی داشت و افزود: در نبرد پاوه شهدای زیادی از جمله چمران، فلاحی و کشوری نقش آفرین بودند و این روز به عنوان یک روز عزیز در دفاع مقدس مطرح است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان خاطرنشان کرد: در روز جهانی مساجد نیز به نقش مساجد در دفاع مقدس در فضای مجازی پرداخته می شود، همچنین همایش هایی با جمعیت محدود و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار