مدیرکل بنیادمسکن گلستان با اشاره به امضای تفاهمنامه برای صدور سند مالکیت برای ۶۰ هزار خانه‌ مددجویان امداد و بهزیستی گفت: سند خانه‌های مددجویان روستایی و شهری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در استان به صورت رایگان صادر می‌شود.

۶۰ هزار واحدمسکونی مددجویان امداد و بهزیستی در گلستان رایگان سنددار می‌شود‌

به گزارش گلستان ۲۴؛ سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: براساس تفاهم‌نامه‌ای که بین بنیاد مسکن و بنیاد علوی و اداره ثبت اسناد و املاک استان به ثبت رسیده قرار است 168 هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای کوچک استان سنددار شود.

وی گفت: براساس این تفاهم نامه برای 22 هزار هکتار از این اراضی که تحت تملک بنیاد علوی است اما در مالیکت مردم قرار دارد در 600 روستا و 17 شهر استان، سند صادر خواهدشد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان افزود: 100 گروه از زمان امضای تفاهم نامه در شهرستان‌های مختلف مشغول کار هستند و امیدواریم تا پایان امسال 60 درصد حجم کار شامل تشکیل پرونده و نقشه‌برداری‌ها را به اتمام برسانیم تا در سال آینده بتوانیم سندهای مالکیت را صادر کنیم.

وی گفت: علاوه براین تفاهم نامه‌ای با اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز منعقد شده و قرار است 40 هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد حمایتی در روستاها و شهرها به صورت رایگان سنددار شود.

حسینی همچنین افزود: در همین راستا با بهزیستی نیز تفاهم نامه امضا شده و برای حدود 20 هزار واحد مسکونی مددجویان این سازمان نیز با قید اولویت سند مالیکت صادر خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار