صالحی گفت: تاکنون ۷ دوره مسابقات قرآن کریم به همت مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ویژه اهل سنت در گلستان برگزار شده است.

۷ دوره مسابقات قرآن کریم ویژه اهل سنت در گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «بهرنگ صالحی» در نشست کارگروه قرآنی بانوان اهل سنت شمال کشور گفت: این کارگروه با هدف ترویج بیشتر سبک زندگی اسلامی برگرفته از آموزه های دینی ایجاد شده است.

 

دبیر کارگروه قرآنی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه در سال 98 دو جلسه کارگروه قرآنی ویژه آقایان برگزار شده است، افزود: گلستان اولین استانی است که در آن کارگروه قرآنی بانوان اهل سنت تشکیل شده است و این مهم به خاطر فعالیت های قرآنی و وجود دارالقرآن های اهل سنت خواهران در منطقه است.

 

وی با اشاره به اینکه، تاکنون 7 دوره مسابقات قرآن کریم به همت مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ویژه اهل سنت در گلستان برگزار شده است، اظهارداشت: 3 دوره مسابقات قرآنی بانوان اهل سنت نیز برگزار شده که باید در راستای توسعه و برنامه ریزی ترویج فرهنگ قرآنی در حوزه بانوان تلاش بیشتری کنیم.

 

صالحی گفت: امسال به خاطر شرایط ویژه کرونایی فعالیت های کارگروه قرآنی نیز در قالب فعالیت های مجازی ارائه خواهد شد.

 

کارشناس امور بانوان مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور نیز در این نشست گفت: این نشست برای همفکری و هم اندیشی درباره فعالیت های کارگروه قرآنی است که در راستای آن بتوانیم با همکاری یکدیگر فعالیت های قرآنی خواهران و بانوان اهل سنت استان گلستان را به صورت اثربخش ارائه بدهیم.

 

«مرجان کیاء» با اشاره به اینکه باید فعالیت های کارگروه قرآنی بانوان را به کمک اعضای کارگروه در سطح اقشار جامعه گسترش دهیم، افزود:  با کمک اعضای این کارگروه به عنوان همکاران مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خواهیم توانست از ظرفیت های اقشار مختلف جامعه استفاده کنیم.

 

وی گفت: امروز لازم است زندگی قرآنی را در جامعه ترویج کنیم و در این رابطه این مهم با همکاری اعضای کارگروه میسر خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار