رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

​حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه در اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی هیچ فراز و فرودی وجود ندارد، گفت: اهداف انقلاب اسلامی باید در تصمیم گیری ها به عنوان یک اصل مدنظر قرار گیرد.

هیچ فراز و فرودی در آرمان های انقلاب اسلامی وجود ندارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» ظهر امروز (سه شنبه 28 مرداد) در نشست صمیمی روسای دفاتر تابعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهار کرد: امسال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهلمین سالگرد تاسیس خود را سپری می کند و در طول این سال ها همکاران ما برای انجام وظایف خود فراتر از یک سازمان در حوزه های مختلف دینی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی عمل کردند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: انقلاب اسلامی رژیم شاهنشاهی را در هم شکست و بدون آنکه تجربه در اختیار داشته باشد از همان روزهای نخست تلاش کرد که کشور را مطابق بر احکام شرعیت و مبتنی بر وحی و سیر و سلوک اولیای الهی مدیریت کند.

 

حجت الاسلام احمدی متذکر شد: در قاب ذهن هر یک از ما باید «من یک انقلابی هستم» برجسته باشد و افرادی که انقلابی هستند نمی توانند نسبت به مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بی تفاوت باشند.

 

وی با بیان اینکه در اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی هیچ فراز و فرودی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اهداف انقلاب اسلامی باید در تصمیم گیری ها به عنوان یک اصل مدنظر قرار گیرد و این مهم منجر به امید آفرینی در جامعه می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه امروز برخی عامدانه به دنبال این هستند که نارضایتی در کشور ایجاد کنند، متذکر شد: تغییر مواضع برخی از افراد در کشور نسبت به انقلاب اسلامی به دلیل فاصله گرفتن آنهای آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار