رئیس صندوق قرض الحسنه شاهد گلستان اظهار داشت؛ آزادگان سرافراز با همه سختی‌ها و مشکلاتی که در اسارت داشتند و جنایات و شکنجه‌های رژیم بعثی هیچ‌گاه روح و اندیشه بلندشان تسخیر نشد و با رفتار و اعتقادشان مایه فخر و مباهات ایران اسلامی شدند.

آزادگان مایه فخر و مباهات ایران اسلامی هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان؛ حبیب ساور علیائی، رئیس صندوق قرض الحسنه شاهد به همراه روسای روابط عمومی و بازرسی بنیاد گلستان با آزادگان سرافراز حاج محمد ایری و صفر حاجی محمدی دیدار کردند.
رئیس صندوق قرض الحسنه شاهد در حاشیه این دیدار گفت: آزادگان ذخیره‌های پایان‌ناپذیر انقلاب اسلامی هستند که با صبر، استقامت و ایثارگری در اردوگاه‌های عراق موجب عزت، اقتدار و سرافرازی انقلاب اسلامی و امام (ره) شدند.
وی بیان داشت: آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان‌ساز اسلام و با درس گرفتن از زندگی ائمه اطهار (ع) دوران دشوار اسارت را پشت سرنهاده و باافتخار به ایران اسلامی بازگشتند.
آزاده و جانباز حاجی محمد ایری در تاریخ 3 مرداد 1345 دیده به جهان گشود و در تاریخ 21 تیرماه  1367 در منطقه عملیاتی عین خوش به اسارت دشمن بعثی در آمد و در تاریخ 3 شهریور 1369 به میهن اسلامی باز گشت.
آزاده و جانباز صفر حاجی محمدی تقرتپه در تاریخ 10 شهریور 1333 دیده به جهان گشود و در تاریخ 3 آبان 1359در محور آبادان به اسارت دشمن بعثی در آمد و در تاریخ 18 مرداد 1369 به میهن اسلامی باز گشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار