مدیرکل فرودگاه های گلستان گفت: برای حل مشکلات فرودگاه کلاله در کوتاه مدت به دنبال نصب دستگاه پرتابل سیار جایگاه سوخت هستیم.

نصب جایگاه سوخت سیار؛ راه حل کوتاه مدت مشکلات فرودگاه کلاله

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی متانت با حضور در دفتر خبرگزاری مهر اظهارکرد: با شیوع کرونا کاهش چشمگیر پروازها را در فرودگاه گرگان داشتیم ولی اکنون هر ماه نسبت به ماه قبل با رشد تعداد پروازها روبرو هستیم.

وی افزود: هم اکنون هفته ای بیش از ۵۰ سورتی پرواز در فرودگاه داریم که در ماه به ۲۰۰ سورتی رسیده و ۱۸ الی ۲۰ هزار نفر را جابجا می کند.

متانت با اشاره به رشد ۵۰ درصدی پروازها نسبت به خردادماه، گفت: پروتکل ها بهداشتی قبل و بعد از پروازها را رعایت می کنیم.

مدیرکل فرودگاه های گلستان در خصوص فراهم کردن زیرساخت ها در فرودگاه کلاله، توضیح داد: در حال حاضر پروژه احداث دیوار حفاظتی به طول ۱۲ کیلومتر و به اعتبار بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان درحال انجام است.

وی اضافه کرد: در زمینه راه اندازی جایگاه سوخت کلاله مکاتبات و جلساتی با حضور نمایندگان مجلس و استاندار انجام و مقرر شده شرکت پخش فرآورده های نفتی نسبت به تجهیزات اختصاصی جایگاه سوخت در بلندمدت اقدام کند و در کوتاه هم دنبال این هستیم که دستگاه پرتابل سیار جایگاه سوخت از طریق وزارت نفت در فرودگاه مستقر شود.

متانت بیان کرد: طبق مکاتبات و رایزنی ها به محض ورود تجهیزات آمادگی پرواز در کلاله را خواهیم داشت.

وی گفت: بیشتر مسافران پروازهای زابل و زاهدان استان را هم استانی های حوزه شرق تشکیل می دهند لذا باید چند تا از این پروازها را به این فرودگاه منتقل کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار