هاشمیان گفت: مشکلات سایت بازیافت زباله آزادشهر که در کمیته گسترش عدال و آزادی مطرح شده بود در مهلت یک ماه برطرف شد.

مشکلات سایت پسماند زباله آزادشهر برطرف شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی هاشمیان» ظهر امروز (دوشنبه 6 مرداد) در  حاشیه بازدید از سایت پسماند زباله شهرستان آزادشهر و در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم منطقه و مسئولان شهرستان در خصوص فعالیت سایت زباله آزادشهر گلایه هایی را از بوی تعفن این مجموعه  مطرح کرده بودند و تقاضای رسیدگی به این مسئله را داشتند

 

رئیس کل دادگستری گلستان به مه ادامه داد: در کمیته گسترش عدال و آزادی های مشروع پیگیری هایی را در این زمینه داشتیم و در قالب این کمیته با مسئولان پسماند استان و معاون عمرانی استاندار گلستان نشست هایی را برگزار کردیم و اقدامات خوبی در این خصوص رقم خورد.

 

هاشمیان با بیان اینکه ظرفت مدت یک ماه بنا بود بسیاری از مشکلات این سایت پسماند برطرف شود، ابراز داشت: در بازدیدی که امروز از این سایت پسماند داشتیم بسیاری از مشکلاتی که مطرح شده بود برطرف شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: دستگاه هایی در این سایت قرار داده شده است تا زباله های که از شهرستان های اطراف به این سایت منتقل می شود را به شکل پودر تبدیل کند تا دیگر بوی تعفن ایجاد نکند.

 

رئیس کل دادگستری گلستان تاکید کرد: خوشبختانه مجموعه سایت پسماند به تعهد خود در مدت یک ماه عمل کردند و مشکلات حل شده است و البته بنا بود که در محوطه سایت پسماند نیز نسبت به فضاسازی و کاشت درخت اقدام شود که امیدواریم به زودی این اتفاق رقم بخورد.

 

هاشمیان ابراز داشت: پیش از این گودالی به عمق  100 متر در این مجموعه وجود داشت و از آنجایی که سایت پسماند در حاشیه جاده اصلی و مسیر زائران رضوی و سایر افراد و مسافران قرار داشت گزارشاتی در خصوص مشکلات این سایت مطرح شد که خوشبختانه مورد رسیدگی قرار گرفت و از طریق دستگاه های اجرایی برطرف شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار