فرماندار گمیشان از افتتاح و آغاز عملیات ساخت ۱۴۹ طرح‌ عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت سال در این شهرستان خبر داد و گفت: بهره‌برداری از این طرح‌ها موجب ایجاد ۹۴۷ فرصت شغلی خواهد شد.

پروژه‌های هفته دولت در گمیشان ۹۴۷ نفر را صاحب شغل می‌کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ احمد دستمرد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه گمیشان جزو ۳۱ شهرستان کم‌برخوردار و کمتر توسعه یافته کشور است اظهار داشت: از مجموع این طرح ها ۱۱۹ طرح عمرانی و بقیه اقتصادی و اشتغال زا شامل بهره برداری از ۱۰۵ پروژه و آغاز ساخت ۴۴ پروژه است.

وی بیان کرد: بهره‌برداری از طرح زهکشی هزار و ۷۳۳ کیلومتر از اراضی این شهرستان با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار، پایان ترمیم ساختمان‌های خسارت دیده و اتمام ساخت منازل بازسازی شده از سیل از مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت امسال گمیشان است.

فرماندار گمیشان گفت: یکی از مهمترین پروژه‌های این هفته که با ۷۵ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری خواهد رسید، طرح پرورش ماهی در قفس است که موجب رشد و توسعه اقتصادی این شهرستان و ایجاد فرصت های شغلی متعدد خواهد شد.

وی بیان کرد: مجموع اعتبارات هفته دولت امسال گمیشان ۶ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال است در حالی که این رقم سال قبل ۲ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار