جمع آوری ۲۲۰ هزار اثر از آزادگان گلستانی، اعلام ممنوعیت تبلیغات کاغذی در دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه غرب استان و اعلام طرح‌های جهاد کشاورزی استان در هفته دولت از جمله خبرهای کوتاه امروز پنجشنبه گلستان است.

جمع‌آوری ۲۲۰ هزار اثر آزادگان گلستان و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از جمع آوری ۲۲۰ هزار اثر شنیداری و نوشتاری آزادگان استان برای انتشار در فضای مجازی خبر داد.

**

رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت که همزمان با هفته دولت، ۲۲٩ پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزای این سازمان به بهره برداری می رسد.

‍ مختار مهاجر اظهار داشت: برای اجرای این پروژه ها شامل ١٢۶ پروژه عمرانی و ۱٠٣ پروژه تسهیلاتی در بخش های مختلف کشاورزی، افزون بر هفت هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: با افتتاح از این پروژه ها ۲۰ هزار و ۸۲۶ خانوار از مزایای آن بهره مند شده و برای هزار و ۲۷۲ نفر فرصت شغلی جدید فراهم می شود.

**

در راستای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گلستان کارگاه آموزش ریسندگی در روستای آقدکش شهرستان آق‌قلا برگزار شد.

**

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: به ۲ نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه غرب استان تأکید شد که اجازه تشکیل ستاد و نصب پوستر  ندارند و برای تبلیغات می توانند از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند.

**

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در گلستان از راه‌اندازی پویش " هرخانه، یک پرچم" خبر داد و گفت: همزمان با ماه محرم بیش از ۲ هزار پرچم عزای حسینی بر سر در منازل شهروندان نصب می‌شود.

**

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: همزمان با ماه محرم و با همکاری هیات‌ها و مواکب شاخص استان روزانه ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار