به دنبال استعفای نبی هزارجریبی برای حضور در انتخابات مجلس که توسط اکثر رسانه های استان انعکاس یافت ، خبرگزاری مهر گلستان ترجیح داد خیلی راحت از کنار این خبر بگذرد تا نشان دهد اختلافات بین هزارجریبی و عبدالرضا چراغعلی همچنان پابرجاست.

چراغعلی هم برای انتخابات مجلس می آید/گارد زودهنگام رقبای شورایی!

به گزارش گلستان 24، خبرگزاری مهر گلستان که منتسب به عبدالرضا چراغعلی مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان و از رقبای نبی هزارجریبی در انتخابات شوراها ، خبر استعفای نبی هزارجریبی برای حضور در مجلس را انعکاس نداد.

در حالی که فرصت استعفا برای حضور در انتخابات مجلس برای مدیران و کارکنان دولت پایان یافته است اما بجز استعفای نبی هزارجریبی نایب رئیس شورای شهر گرگان هنوز استعفای پر سر و صدای دیگری را در استان شاهد نیستیم .

البته گفته شده که برخی مدیران استعفا داده اند اما هنوز مقام مافوق آنها با استعفا موافقت نکرده است.

درهمین حال شنیده شده عبدالرضا چراغعلی عضو دو دوره شورای شهر گرگان و مدیر کل فعلی دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان نیز برای حضور در انتخابات مجلس استعفا داده اما هنوز استاندار گلستان با آن موافقت نکرده است.

عبدالرضا چراغعلی و نبی هزارجریبی در انتخابات شورای شهر گرگان که در 24 خرداد 92 برگزار شد رقابت تنگاتنگی داشتند و نبی هزارجریبی "پدیده انتخابات سال 92 "گرگان با اختلاف اندکی نسبت به چراغعلی نفر دوم شد.

این دو در ادامه نیز در شورای شهر گرگان با هم اختلافاتی داشتند که پر بحث ترین آنها در انتخاب هیئت رئیسه سال اول دوره چهارم شورای شهر گرگان بود.

همچنین اختلافات فکری دیگری نیز بین هزارجریبی و چراغعلی وجود دارد که می توان از آن دست به مصاحبه جنجالی نبی هزارجریبی در مورد دیوار دفاعی گرگان اشاره کرد که گفته بود باید آن را دیوار دفاعی گلستان نامید، که در ادامه به موضع گیری منتقدان وی منجر شد.

هزارجریبی اصالتا اهل روستا بوده و با توجه به پایگاه رای اصلاح طلبان به نوعی هم پایگاه رای روستا و هم شهر را دارد اما چراغعلی به رای مردم شهر گرگان و آن هم گرگانی های اصیل چشم دوخته و با توجه به لیدری جریان پان گرگانیسم در سالهای اخیر بنظر می رسد نهایتا رای این گروه و حامیانش به 20 هزار نفر هم نرسد.

اما نکته جالب توجه بعد از استعفای نبی هزارجریبی نایب رئیس شورای شهر گرگان این بود که در فضایی که همه رسانه های استان این خبر مهم را پوشش دادند اما خبرگزاری مهر گلستان ترجیح داد از کنار این خبر خیلی راحت بگذرد.

این خبرگزاری که نمایندگی آن را در استان برادرزاده عبدالرضا چراغعلی به عهده دارد و معمولا اکثر مواقع اخبار وی نیز بطور مشخص و هدفدار درج می شود ، هیچ اشاره ای به استعفای نبی هزارجریبی و حضور وی در انتخابات مجلس نکرد و با این کار خود نشان داد که از این استعفا خشنود نیست و نمی خواهد تریبون تبلیغات زودهنگام هزارجریبی شود.

 

نویسنده:عماد محمدرضاپور/عدالت خواهان

ارسال نظر

آخرین اخبار