جلسه بررسی و هماهنگی برگزاری نمایشگاه چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و مدیرکل ارشاد استان امروز برگزار شد.

برگزاری جلسه برنامه‌ریزی برپایی نمایشگاه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از دفاع‌پرس از گرگان، جلسه بررسی و هماهنگی برگزاری نمایشگاه چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و «عادله کشمیری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس در تپه نورالشهدای گرگان برگزار شد.

در ابتدای این دیدار سرهنگ کاظمی ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت های مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کارگروه فرهنگی ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: یکی از برنامه های شاخص این ستاد، برپایی نمایشگاه سراسری چهلمین سالگرد دفاع مقدس با عنوان «اقتدار40» است که مدیریت این نمایشگاه با توجه به تقسیم کار صورت گرفته در ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس، بعهده کارگروه فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: ادارات و نهادهایی که در دوران دفاع مقدس دخیل بودند نیز در قالب یک غرفه محتوای خود را در نمایشگاه ارائه خواهند داد.

در ادامه «عادله کشمیری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، فرهنگ و مباحثی از جمله فرهنگ دفاع مقدس در جامعه ایجاد شد ولی در تبیین و تدوین آن کوتاهی شده، لذا چهلمین سالگرد دفاع مقدس، بهانه خوبی است که فرهنگ شهادت، ایثار و عشق به دین و کشور را با استفاده از راهکارهای مناسب به نسل جوان انتقال دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار