مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به اینکه مراحل نهایی استخدام سه قهرمان ورزشی استان در دستگاه‌های اجرایی، گفت: پیگیر استخدام دو سه نفر دیگر از قهرمان ورزشی نیز هستیم.

استخدام ۳ تن از قهرمانان ورزشی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، قاسمعلی برزمینی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که طی چند وقت اخیر انجام دادیم، میلاد قزلسفلو، زهرا دانایی طوس و عادل مجللی از قهرمان ورزشی استان گلستان، مراحل نهایی استخدام در دستگاه‌های اجرایی را طی می‌کنند.

وی افزود: استخدام دو سه نفر از قهرمانان کبدی استان نیز در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به حمایت‌های این اداره کل از ملی پوشان، تصریح کرد: ماهانه به کسانی که عضو تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی، المپیک و پارالمپیک هستند مبلغی به‌عنوان مساعدت پرداخت می‌شود.

برزمینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در حال حاضر ۱۳۰ پروژه‌ ورزشی نیمه‌تمام در سطح استان از محل پروژه‌های استانی و ملی و شرکت توسعه داریم. تلاش داریم تا پایان سال ۱۵ تا ۲۰ پروژه ازجمله سالن صدرا بندرگز، تختی بندرترکمن، چمن مصنوعی در کردکوی، کلاله و آزادشهر، خانه والیبال گنبدکاووس و چندین سالن ورزشی در روستاها را به بهره‌برداری برسانیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۲۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان داریم. ۱۳ شهریورماه ۲۰ خانه روستایی جدید در سطح استان افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: از اوایل اسفندماه سال قبل با شیوع ویروس کرونا، ۲۰۸ مکان ورزشی دولتی و ۳۰۰ مکان ورزشی خصوصی در استان تعطیل شد. طی این مدت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به باشگاه‌های ورزشی استان خسارت وارد شد. بخش خصوصی نیز با توجه به اینکه اکثر باشگاه‌ها استیجاری هستند، ضرر و زیان زیادی متحمل شدند.

برزمینی اظهار کرد: باشگاه‌های ورزشی می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسهیلات کرونا بین ۱۶ تا ۲۵ میلیون تومان بهره‌مند شوند. تاکنون چندین باشگاه از این تسهیلات استفاده کردند.

وی در ادامه در خصوص حضور تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال، گفت: تا این لحظه از سوی مدیران شهرداری و شورای شهر گرگان تصمیمی برای حضور در لیگ برتر بسکتبال گرفته نشده است. امیدواریم امسال نیز با محبی که مدیران این باشگاه خواهند داشت، شاهد حضور شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به اینکه نزدیک به ۴۵۰ هزار نفر از جمعیت استان را جوانان تشکیل می‌دهند، یادآور شد: اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در استان را به موضوع ازدواج اختصاص دادیم. در حال حاضر از هر ۳ تا ۴ ازدواج، یک مورد منجر به طلاق می‌شود. برای حل این مشکل ما نمی‌توانیم به تنها کار کنیم و نیاز است که تمام دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان همراهی داشته باشند.

برزمینی با اشاره به اینکه ۸۷ سازمان مردم‌نهاد در سطح استان داریم، گفت: در ایام شیوع کرونا ۱۱ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه با همت هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد در استان تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار