مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: هتل ورزش گلستان در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

تشکیل تیم والیبال بانوان گلستان برای حضور در لیگ‌های کشور/ افتتاح هتل ورزش گلستان در هفته دولت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، قاسمعلی برزمینی در خصوص نتیجه اقدامات وزارت ورزش و جوانان در خصوص درخواست‌های تیم بسکتبال شهرداری گرگان، اظهار کرد:  هنوز اتفاق و تصمیم جدیدی برای این تیم گرفته نشده است.
وی ادامه داد: جلسه‌ای با حضور مجمع نمایندگان استان گلستان با وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و‌ تصمیماتی گرفته شد و دستوراتی نیز به فدراسیون بسکتبال داده شد اما ما هم منتظر تصمیم نهایی هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان درباره تغییر مدیران شهرستانی و تصمیم برای تغییر معاونت‌های اداره‌کل، تصریح کرد: هیچ تصمیمی  برای معاونت‌ها نداریم و‌ هر‌ تغییری هم انجام شود با نظر وزارت ورزش خواهد بود.
برزمینی تاکید کرد: در تغییر مدیران شهرستانی نیز این تغییرات با نظر فرمانداران و مشورت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بوده است.
وی اضافه کرد: تمامی تغییرات براساس شایسته‌سالاری است و حتی تغییر معاونت‌ها نیز براساس شایسته‌سالاری خواهد بود و حتی تغییر یکی از روسای شهرستانی به دلیل پایان ماموریت آنها بوده است.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان درباره نظارت بر عملکرد باشگاه‌های ورزشی استان در ایام شیوع ویروس گفت: براساس مصوبه ستاد استانی و ملی فعالیت باشگاه‌های ورزشی در شهرهای قرمز ممنوع است.
برزمینی بیان کرد: نظارت‌های ما دائمی است اما این را قبول دارم برخی از اماکن که در ظاهر تعطیل است برخی تخلف کرده و فعالیت‌های مخفیانه دارند که در صورت گزارش مستند با جدیت برخورد خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها به صورت مستقیم مسوول نظارت بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی هستند و باید با جدیت نظارت کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره وضعیت نامناسب تیم‌های فوتبال از نظر اقتصادی و فروش تیم‌ها به استان‌های دیگر، تصریح کرد: مخالف صد در صد فروش تیم‌های ورزشی استان هستم و معتقدم باید با جذب حامیان مالی مانع این کار شویم.
برزمینی درباره ورزش بانوان متذکر شد: معتقدم باید به ورزش بانوان توجه بیشتری شود که برنامه‌هایی در این حوزه داریم و در تلاش هستیم یک تیم والیبال برای حضور در لیگ‌های مختلف کشوری تشکیل دهیم.
وی درباره افتتاح هتل ورزش گلستان در گرگان گفت: طبقه اول این هتل کامل تجهیز شده و طبقات دیگر نیاز به تجهیز دارد که این هتل روز دوشنبه به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار