حمیدی گفت: یک هزار و ۷۷ پروژه هفته دولت در گرگان با اعتباری بالغ بر ۶۵۵ میلیارد ریال به کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسید.

کلنگ زنی و افتتاح ۱۰۷۷ پروژه هفته دولت در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» صبح امروز (دوشنبه 3 شهریور) در آیین آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های هفته دولت اظهار کرد: یک هزار و 77 پروژه شامل 192 پروژه عمرانی و 855 پروژه اقتصادی به مناسبت هفته دولت در گرگان کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسید.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: اعتبارات پروژه های عمرانی در شهرستان گرگان بالغ بر 25 میلیارد تومان است که 127 پروژه بهره برداری و 55 پروژه کلنگ زنی می شود.

 

حمیدی بیان کرد: 855 پروژه اقتصادی در شهرستان گرگان با اعتبار بالغ بر 74 میلیارد تومان امروز کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد که از این میزان 877 پروژه و طرح به بهره برداری می رسد و هشت پروژه نیز کلنگ زنی خواهد شد.

 

وی به مهمترین پروژه های هفته دولت در گرگان اشاره کرد و گفت: بهره برداری و تجهیز هتل ورزش با اعتبار 19 میلیارد تومان، بهره برداری از 100 واحد مسکن مهر، بهره برداری از آب بندان چنار قشلاق از پروژه های هفته دولت در گرگان به شمار می رود.

 

فرماندار گرگان ابراز داشت: آغاز اجرای تقاطع غیر هم سطح در شرق گرگان و راه اندازی 32 سایت بی.تی.اس با اعتبار 32 میلیارد تومان برای آنتن دهی اینترنت در نقاط کور در گرگان از دیگر پروژه های مهم  در شهر گرگان به شمار می رود.

 

حمیدی افزود: شروع عملیات اجرایی تولید مرغ مادر با اعتبار 50 میلیارد تومان، بهره برداری شرکت پخش با 17 میلیارد و 500 میلیون تومان و بهره برداری از چند مجتمع گردشگری از پروژه های هفته دولت در حوزه اقتصادی است.

 

وی ابراز داشت: در بخش کشاورزی با وجود کمبود منابع آبی بیشترین اعتبارات به جهاد کشاورزی در این زمینه تخصیص داده شده است و دو طرح آب بندان، یک رشته قنات و پنج طرح انتقال آب در جاده های بین مزارع در هفته دولت در گرگان به بهره برداری می رسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار