​حق شناس گفت: امید است با پیگیری های وزیر جهاد کشاورزی بندر چوب در استان گلستان احداث شود.

​قول مساعد وزیر جهاد کشاورزی برای ایجاد بندرچوب در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» شب گذشته (دوشنبه 3 شهریور) در دیدار وزیر جهاد کشاورزی با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: با وجود آنکه با تحریم های زیادی رو به رو بودیم و فروش نفت نیز به حداقل رسیده است اما اعتبارات هفته دولت امسال نسبت به سال گذشته رشد دو برابری داشته است.

 

استاندار گلستان ادامه داد: امسال بالغ بر 46 هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های هفته دولت در استان گلستان سرمایه گذاری شده است که در سال گذشته این اعتبارات تنها 22 هزار میلیارد تومان بود.

 

حق شناس با بیان اینکه دولت با وجود محدودیت های خارجی کار را با تدبیر پیگیری می کند، افزود: استان گلستان ظرفیت زیادی دارد و با توجه به شرایط استان می توانیم به منظور واردات چوب به استان گلستان راه اندازی کنیم.

 

استاندار گلستان تأکید کرد: وزیر جهاد کشاورزی از این طرح استقبال کردند و قطعاً با پیگیری های وی می توانیم روند اجرایی این طرح را تسریع شود.

 

حق شناس متذکر شد: استان گلستان به دو میلیون و 500 هزار تن خوراک دان برای پرورش مرغ نیاز دارد و با راه اندازی این بندر دیگر نیازی نیست که این دان را از جنوب کشور وارد کنیم و امیدواریم این موضوعات مدنظر مسئولان ارشد کشور قرار گیرد.

 

وی افزود: بندر برای تکمیل بخش کشاورزی است و می تواند باعث توسعه استان گلستان شود.
 

استاندار گلستان تصریح کرد: دولت در حوزه زهکشی کار بزرگی را آغاز کرده و امیدواریم 50 درصد از 280 هزار هکتار از اراضی استان گلستان که به زهکشی نیاز دارد تا پایان سال به بهره برداری برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار