استاندار گلستان با اشاره به اینکه نرخ بیکاری استان نزدیک ۱۰ درصد است، گفت: با افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت نرخ بیکاری به سمت عدد‌های هفت یا هشت خواهد رفت.

نرخ بیکاری در گلستان با افتتاح پروژه‌های دولت تک رقمی می‌شود/ تولید 14 درصد مرغ کشور در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، هادی حق‌شناس پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت گنبدکاووس و افتتاح پروژه‌های زنجیره تولید مرغ در این شهرستان اظهار کرد: ۷۰۰ میلیارد تومان از پروژه‌های هفته دولت استان گلستان مربوط به بخش کشاورزی است.

وی ادامه داد: نرخ بیکاری استان نزدیک ۱۰ درصد است ولی با افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت نرخ بیکاری به سمت عدد‌های هفت یا هشت خواهد رفت.

استاندار گلستان تصریح کرد: حدود ۱۴ درصد مرغ ایران در گلستان تولید می‌شود و بیش از ۱۰ درصد لبنیات کشور در استان گلستان تولید می‌شود و می‌طلبد کشت گلخانه‌ای در استان گلستان افزایش یابد.

حق‌شناس تاکید کرد: برخی از تولیدکنندگان ما فقط به تولید اکتفا نکرده و در امور خیر نیز وارد شدند و برای مثال در اسفندماه حدود شبی یک‌هزار و 400 نفر بستری هم داشته‌ایم و به شدت دچار مشکل دستگاه «ونتیلاتور» شدیم که با کمک خیران بیش از ۶ میلیارد تومان جمع‌آوری و ۵۰ دستگاه «ونتیلاتور» خریداری شد.

حق‌شناس بیان‌ کرد: از ۱۴ شهرستان امروز نصف شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارد و با رعایت نکات بهداشتی توسط مردم از وضعیت قرمز به وضعیت زرد رسیدیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار