استاندار گلستان گفت: من از تمامی هیئت‌های مذهبی در سراسر استان که مصوبات را رعایت می‌کنند تشکر می‌کنم و اقدامشان بی‌نظیر است.

تشکر استاندار گلستان از هیئت‌های مذهبی بابت رعایت پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، هادی حق‌شناس صبح امروز در جلسه مقابله با ستاد کرونا استان گلستان در پاسخ به خواسته مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان برای استفاده بانوان از دورکاری اظهار کرد: این مصوبه ستاد مقابله با کرونا است و مدیران مکلف هستند از بانوان دارای خردسال و کودک به صورت دورکاری استفاده کنند و این موضوع را ما در گذشته نیز ابلاغ کردیم.
وی تصریح کرد: من از تمامی هیئت‌های مذهبی در سراسر استان که مصوبات را رعایت می‌کنند تشکر می‌کنم و اقدامشان بی‌نظیر است.

* مسئله امام حسین (ع) با یک سال تعطیلی یا دو سال تعطیلی خاموش نخواهد شد
استاندار گلستان گفت: مسئله امام حسین (ع) با یک سال تعطیلی یا دو سال تعطیلی خاموش نخواهد شد اگر اینچنین بود این پرچم امروز به دست ما نمی‌رسید.
وی با محدود کردن و تعطیلی‌های مراسم‌های اربعین و حج و نمازهای جمعه و جماعات تاکید کرد: اهمیت موضوع سلامتی مردم آنقدر بالا است که برای برگزاری مراسم‌های محرم ایشان مصوبات ستاد مقابله با کرونا را مرجع رفتار قرار می‌دهند.
حق‌شناس متذکر شد: نکاتی در تاریخ وجود دارد که برای ما سنت است و چه دلمان بخواهد و چه دلمان نخواهد همه افراد در این کشور با این ویروس درگیر هستند و این را بدانید تصمیم‌گیری‌ها برای ایجاد محدودیت و ممنوعیت بسیار سخت است اما برای حفظ سلامتی مردم باید برخی تصمیمات سخت را بگیریم.

* ما هم دغدغه عادی شدن شرایط را داریم اما مکلف به رعایت پروتکل‌ها هستیم
وی با اشاره به سومین شهید مدافع سلامت در استان گلستان بیان کرد: بخش درمان کشور همچنان در حال تقدیم کردن شهید است و‌این نشان می‌دهد ویروس همچنان وجود دارد و آسیب‌ها نیز دیده می‌شود و از نظر شرعی همه ما مکلف به رعایت نکات بهداشتی هستیم.
استاندار گلستان گفت: همچنان عزاداری در مراکز مسقف مطلق ممنوع است و دسته‌‌روی‌ها نیز مطلق ممنوع است و همه مکلف به رعایت هستند.
حق‌شناس بیان کرد: ما هم دغدغه عادی شدن شرایط را داریم اما مکلف به رعایت پروتکل‌ها هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار