شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستانهای کردکوی، بندرگز، ترکمن، گمیشان در خصوص مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای حمایت خود را از مهندس جلال ایری اعلام کرد.

حمایت قاطع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان ازمهندس جلال ایری

به گزارش گلستان ۲۴؛با توجه به برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی غرب استان گلستان، طی نشست صمیمی با حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید علی طاهری، رئیس محترم شورای و آقای فتح الله نوری سخنگوی  این شورا، حمایت قاطع خود را از «مهندس جلال ایری»اعلام کردند.

در این نشست، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید علی طاهری، بر لزوم حفظ انسجام بعنوان اصل مهم انقلاب اسلامی تاکید کردند و این همگرایی  را در ادامه فعالیت های آینده انقلاب اسلامی، بعنوان یک امر مهم تلقی نمودند.

وی تصریح کردند که مراقبت کنید تا انشقاق و تفرقه  ایجاد نشود و در مقابل تلاش های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای ایجاد دودستگی در بین مردم، هوشیاری کامل داشته باشید، تا بتوانید در مسیر تقویت نظام و انقلاب اسلامی و تبیین هر چه بیشتر منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) سربلند باشید.

وی تأکید کرد، ضمن احترام به نامزد رقیب و طرفدارانشان، انشاالله بعد از ۲۱شهریور، رقابت ها به رفاقت تبدیل شود و همه در کنار هم برای آینده فعالیت های سیاسی جریان انقلاب تلاش کنیم.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان با اشاره به این نکته که برای نخستین بار در کشور شاهد تشکیل مجلسی منسجم و انقلابی هستیم که در آن تعداد 208 نماینده ی مجلس شورای اسلامی، همگام با ساز و کارهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی می باشند و در صورت موفقیت «مهندس جلال ایری»، در مرحله دوم انتخابات، ظرفیت و پتانسیل بالایی برای توسعه و عمران منطقه خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید علی طاهری، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان ،خاطر نشان کردند، در فعالیت های انتخاباتی همه ی تلاشها می بایست تنها بر تبلیغ کاندیدای مورد حمایت خود متمرکز باشد واز هرگونه تخریب علیه کاندید دیگر، اجتناب گردد. 

ایشان ضمن احترام به هر دو کاندید راه یافته به دور دوم در حوزه غرب استان گلستان و با توجه به بررسی سوابق وعملکرد، «مهندس جلال ایری» را بواسطه تخصص و تعهد و تجربه و همچنین بر اساس موافقت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی غرب استان، بعنوان کاندیدای مورد حمایت این شورا، معرفی نموده  و بر  استمرار تلاش و همتِ همه عزیزان در حمایت از ایشان، تأکید داشتند.

در ادامه این نشست، آقای فتح الله نوری، سخنگو و عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان، انسجام و اتحاد را بعنوان اصلی ترین عامل در استقرار و استمرار نظام و انقلاب اسلامی دانستند.

وی در حمایت از مهندس«جلال ایری»، وی را بعنوان شخصیتی صاحب تجربه و تخصص و تعهد و با سابقه ی درخشان مدیریتی در استان و با ویژگی های پاکدستی و صداقت نام بردند.

وی افزود: «مهندس جلال ایری» از نیروهای باسابقه انقلابی، متعهد و قابل اعتمادی است که در صورت راه یابی به مجلس، با توان فنی و تخصصی بالای خود، می تواند منشاء خدمات بزرگی در منطقه باشد.

در ادامه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستانهای کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان،اعلام کرد:براین اساس در راستای تصمیم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستانهای کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان و نیز تایید و حمایت قاطع شورای ائتلاف استان گلستان ، مبنی بر معرفی« مهندس جلال ایری»، از آحاد مردم شریف حوزه انتخابیه غرب استان گلستان، برای حضور حماسی در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 21 شهریور ماه 1399 دعوت بعمل می آوریم تا با مشارکت گسترده و پرشور خود، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بین المللی به نمایش بگذاریم.

همانگونه که نشان دادید خواهان مجلسی متفاوت هستید، مجلسی که بتواند حافظ آرمان های امام راحل و ادامه دهنده راه شهداء باشد و مجلسی که از مردم، با مردم و برای مردم باشد تا بتواند با توکل برخداوند متعال، در مسیر رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم عزیز و *تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب*، قدم بردارد. 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

  • مردم بندرترکمن
    0

    رای می دهیم.

آخرین اخبار