مسئول سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی استان گفت :حفظ کامل پروتکل‌های بهداشتی در صنوف ، فاصله‌گذاری اجتماعی در ارائه خدمات ، ضدعفونی معابر بازار و همچنین برپایی مراسم در مکان‌های غیر مسقف از جمله اقدامات ارزنده اصناف است .

اصناف گلستان در رعایت پروتکل های بهداشتی پیش قدم بوده اند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ ابراهیم مهقانی مسئول سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی استان گلستان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت : حفظ کامل پروتکل‌های بهداشتی در صنوف ، فاصله‌گذاری اجتماعی در ارائه خدمات ، ضدعفونی معابر بازار و همچنین برپایی مراسم در مکان‌های غیر مسقف از جمله اقدامات ارزنده اصناف است .

مهقانی گفت  : از گذشته برپایی مراسم عزاداری محرم بهترین فرصتی بود که اصناف ضمن انجام شعائر الهی، خصوصیات و ویژگی‌های خاص خود را به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد : اصناف از روی عشق و علاقه به ائمه معصومین(علیهم السلام) موجبات شکوه و عظمت این مراسم را بیش از پیش فراهم می‌آورند چرا که همواره در انجام شعائر و تظاهرات دینی پیش‌قدم بوده‌‌اند.

عضو کارگروه ستاد تنظیم بازار استان افزود : امروز هم اصناف با توجه به شیوع ویروس کرونا  ؛ الگوی منحصر به فرد رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند.

مهقانی اشاره کرد : اجرای باشکوه‌تر مراسم عزاداری و ترویج فرهنگ عاشورایی در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، ضدعفونی معابر بازار، برپایی مراسم در مکان‌های غیر مسقف از جمله اقدامات ارزنده اصناف است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار