بنی عقیل گفت: سه هزار و ۵۰۰ بیمار تالاسمی، سرطانی، هموفیلی و دیالیزی در سطح استان وجود دارد که به شکل مستمر به خون و فرآورده های خونی نیاز دارند.

نیاز مستمر ۳۵۰۰ بیمار گلستانی به اهدای خون

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «سید صادق بنی عقیل» امروز(یکشنبه 24 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان با کمبود ذخایر خون و فرآورده های خونی مواجه بودیم که با همکاری سپاه، بسیج و دهیاری ها شرایطی برای مراجعه بیشتر مردم به مراکز انتقال خون فراهم شد.

 

مدیرکل انتقال خون استان گلستان ادامه داد: نیاز به مصارف خون و فرآورده های خونی در استان به شکل دائمی وجود دارد لذا باید اهدای خون در استان به شکل مستمر تداوم یابد.

 

بی عقیل خاطرنشان کرد: سه هزار و 500 بیمار تالاسمی، سرطانی، هموفیلی، دیالیزی در سطح استان وجود دارند که به شکل مستمر به خون و فرآورده های خونی نیاز دارند.

 

وی متذکر شد: همچنین در بیمارستان ها روزانه تعدادی از بیماران جراحی می شوند که نیاز به خون و فرآورده های خونی دارند و نمی توانیم به خاطر یک بیماری کرونا توجه و درمان دیگر بیماران را متوقف کرد.

 

مدیرکل انتقال خون استان گلستان خاطرنشان کرد: باید به بیماران رسیدگی شود و نیاز است مردم استان حامی سازمان انتقال خون باشند.

 

بنی عقیل ابراز داشت: مردم سرمایه های سازمان انتقال خون به شمار می روند  و تنها اداره ای در دنیا که برای تداوم فعالیتش به مردم نیاز دارد سازمان انتقال خون است.

 

وی گفت: مردم ما را به عنوان واسطه سلامت کمک کنند تا با ارسال خون برای بیماران نیازمند بتوانیم مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

 

مدیرکل انتقال خون استان گلستان  متذکر شد: اگر مردم در کنار ما نباشند، نمی توانیم کار خود را به شکل احسن انجام دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار