فعال فرهنگی اجتماعی استان گلستان در یادداشت امروز خود با عنوان از منافقین تا کربلا نوشت : داشتن مهارت بصیرت و اطاعت از ولی فقیه لازمه زندگی در عصر تحریم و تحریف و تحریک است.

از منافقین تا کربلا ؛ مهارت بصیرت لازمه زندگی در عصر تحریم و تحریف

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ احمد ملاشاهی در یادداشت امروز خود با عنوان از منافقین تا کربلا نوشت :

یک ماه پس از اقدام تروریستی ۷ تیر و شهادت بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب، منافقین در ۸ شهریور با انفجار دفتر نخست وزیری باعث شهادت مردان خدا، رجایی و باهنر شدند براساس اسناد متقن، منافقین در آن زمان توانایی ساخت بمب نداشتند بی تردید این جنایت با پشتیبانی سرویسی جاسوسی آمریکا و اسرائیل صورت گرفت.

در کارنامه سیاه منافقین، ترور ۱۷ هزار ایرانی دیده می شود هرجا هم که تروری از توان شان خارج بود، عامل پشت صحنه یعنی آمریکا خود وارد عمل می شد ترور سردار حاج قاسم سلیمانی از همین موارد است‌.

هر ایرانی باید بداند که ماموریت فعلی منافقین چیست

دانستن این مساله کمک می کند  به فهم نقشه ی آمریکا.  در سال های اخیر بیشترین توان منافقین صرف تحریم و تحریف شده است.

در خیانت منافقین همین بس که هرجا قطعنامه ای علیه ایران مطرح شده، پای سند سازی منافقین در میان است.

امروز شبکه های تلویزیونی فارسی زبان و بخشی از فضای مجازی، زمین بازی منافقین برای بازی دادن افکار عمومی است. بی تردید ترور های منافقین از شکل انفجار در دهه ۶۰ اینک به شکل تحریف و تحریک درآمده است.

اگر می خواهیم بدانیم تحریف چه سلاح مرگباری است کافیست به تصاویر برخی اغتشاشات  خوب بنگریم. اینکه یک ایرانی با دست خود در قالب تجمعی به شهروندی دیگر آسیب بزند و یا با اتوبوس، ماموران تامین امنیت ناموس خود را زیر بگیرد نتیجه همین تحریفات و تحربکات منافقین است

اگر می خواهید بدانید تحریف چقدر فاجعه ساز است به سربریده حسین بن علی بنگرید. اینکه سرور جوانان بهشت، به دست امت جدش، قطعه قطعه می شود و اهل بیت رسول الله در ممالک اسلامی به اسیری می چرخد، نتیجه همین تحریف است

اصلا قیام اباعبدالله  برای اصلاح و رفع تحریفاتی است که ایجاد شده بود

امروز ماموریت اصلی منافقین این است که ایران مدافع اهل بیت ناامن شود البته به دست خود ایرانی ها ، کار منافقین ریزش ملت است تا جایی که ۷۲ تن بیشتر برای دفاع از حرم اهل بیت نماند.

منافقین با تحریفات روزمره می خواهد کرب و بلای دیگر برای تفکر اهل بیت ایجاد کند ، در ماجرای رفتن مدافعان حرم به سوریه و عراق، منافقین با این شایعه که مدافعان حرم برای دلار می روند و صدها شایعه دیگر می خواستند، حرم اهل بیت بی دفاع ماند درست مثل سال ۶۱ هجری‌.

اگر بصیرت مدافعان اهل بیت نبود، تاریخ تکرار می شد و اینبار سرهای بریده دوباره بر نیزه می رفت.  

واقعا داشتن  مهارت بصیرت و اطاعت از ولی فقیه لازمه زندگی در عصر تحریم و تحریف و تحریک است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار