مقسم، استان گلستان را نماد وحدت اقوام و مذاهب کشور دانست و گفت: می توان از این الگو و برند استفاده کرده و استان گلستان را به عنوان قطب وحدت ایران معرفی کنیم.

استان گلستان به عنوان قطب وحدت ایران معرفی شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «یاسر مقسم» در دیدار با معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان، پیرامون همکاری های فرهنگی ادارات هم سو برای کاهش هزینه ها و بهره وری بهتر از برنامه ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

معاون فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور با بیان اینکه، سال 1399 سال خلق و کشف فرصت ها به منظور جهش تولیدات فرهنگی و محتوایی می باشد، افزود: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال 99 به عنوان سال «جهش تولید»، لازم و ضروری است که با خلق و کشف فرصت ها بتوانیم در مسیر تجلی و تعالی شعار سال گام برداریم.

 

وی با اشاره به اینکه جلسات و اجتماعات معاونین فرهنگی ادارات هم سو در استان می تواند به اتفاق های نو و تازه ای منجر شود، افزود: هدف این است که گره از مشکلات مردم باز شود و بتوانیم با تولیدات فرهنگی مناسب در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی گام برداریم، ضمن آنکه در این نشست ها می توان با استفاده از تجارب یکدیگر به وحدت، هم افزایی و هم فکری برای پیشبرد بهتر کارها دست یافت و در این زمینه نشست های فصلی و دوره ای معاونین فرهنگی ادارات استانی را پیگیری خواهیم کرد.

 

مقسم، استان گلستان را نماد وحدت اقوام و مذاهب کشور دانست و گفت: می توان از این الگو و برند استفاده کرده و استان گلستان را به عنوان قطب وحدت ایران معرفی کنیم.

 

وی با اشاره به راه اندازی استودیو مجازی لحظه های وصال به همت مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، افزود: این استودیو در پانزدهم ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرد و با تولید و ارائه فیلم های کوتاه برای فضای مجازی توانست به الگوی کشوری در تولید محتوای برنامه های اسلامی قرآنی انتخاب گردد.

 

معاون فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور با اشاره به اینکه فضای مجازی می تواند هم فرصت و هم تهدید باشد، تصریح کرد: تولید محتوای مخاطب پسند و محتوایی که بتواند نسل جوان را به خود جذب کند، می تواند جوانان را از سردرگمی در فضای مجازی نجات دهد و به سمت و سوی زندگی قرآنی اسلامی هدایت کند.

 

 

 

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان نیز در این دیدار ضمن بیان اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا اغلب فعالیت های کمیته امداد استان گلستان به صورت مجازی برگزار می شود، افزود: برای اولین بار در طی این سالها جشنواره قرآنی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان در سال 1399 به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

«ربیع الله وفایی» با بیان اینکه در برنامه های کشوری متناسب با شرایط و ظرفیت های استانی برنامه ریزی و قطب بندی می شود، گفت: ما می توانیم با اقدامات و کارهای نو و خلاقانه به قطب فرهنگی کشور دست یابیم که به عنوان نمونه می توان راه اندازی استودیو مجازی تولید فیلم لحظه های وصال به همت مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور را نام برد که از این دست ایده های خلاقانه است که می تواند به عنوان یک مدل کشوری تعیین شود.

 

وی استفاده از ظرفیت نهادهای هم سو را از سیاست های کمیته امداد استان بیان کرد و گفت: هدف کلی، جلب رضایت جامعه هدف است و با استفاده از ظرفیت های یکدیگر می توان با هزینه کم، بیشترین بهره را برد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار