معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دنیا متحیر از عقلانیت، همدلی، نظم و همبستگی، لحظه شناسی

دنیا متحیر از ولایتمداری و لحظه شناسی تشکل های دینی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، حجت الاسلام رضا دیلمی اظهارکرد: دنیا متحیر از عقلانیت، همدلی، نظم و همبستگی فاخر اجتماعی، لحظه شناسی و ولایت مداری و خدمات خالصانه تشکل دینی و انقلابی در موسم محرم و عرض ارادت به ساحت قدسی سیدالشهدا(ع) شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: به رغم برخی تنگناها و محدودیت ها، دنیا متحیر از این رفتار شده و سلام و رحمت خدا بر این مردم، بر این جوانان و این شور و شعور حسینی باد.

وی ضمن بیان این مطلب که هیئات مذهبی و تشکل های دینی و انقلابی، سرمایه های نظام اسلامی هستند افزود: خادمی و نوکری تشکل های دینی و انقلابی را که با بصیرت، عقلانیت و هوشیاری، امسال همراه با ستاد ملی مقابله با کرونا، هم عرض ارادت فاخر، هم به لحاظ کمی و کیفی به ساحت قدسی سیدالشهدا(ع) کردند و هم حفظ سلامت، برای خود، افتخار و توفیق الهی می دانیم و در مقابل این عظمت، به عنوان کوچکترین، تعظیم می کنیم.

دیلمی بیان کرد: ۴۰ طرح عملیاتی در قالب ستاد محرم و بر اساس دستورالعمل های بهداشتی جهت بسط فرهنگ عاشورایی، متناسب با همه اقشار جامعه، در استان در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: تحرکات برخی جریانات معاند را که همسو با دشمن، قصد تخریب خدمات خالصانه، جهادی و انقلابی تشکل های دینی و مراسمات این ایام را دارند در ستاد های استانی و شهرستانی، با دقت، رصد می کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار