​ملک حسینی گفت: ۲۴۴ شعبه در سطح شهرستان های غرب استان گلستان برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

​به کارگیری ۲۴۴ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس در غرب گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «حمیدرضا ملک حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در 21 شهریور مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در یک حوزه انتخابیه در استان گلستان برگزار خواهیم کرد.

 

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان ادامه داد: برگزاری این انتخابات در شهرستان بندرگز، کردکوی، گمیشان و بندرترکمن برگزار می شود و مردم این شهرستان ها نماینده خود را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب می کنند.

 

ملک حسینی به نحوه برگزاری انتخابات با توجه به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: برای اطمینان خاطر و سلامتی مردم تمام ضوابط و دستورالعمل های ستاد ملی کرونا ابلاغ و برای برگزاری انتخابات عملیاتی شده است و همه شرایط را برای حضور مردم در انتخابات فراهم کردیم.

 

وی افزود: به مدت 10 روز شمار انتخابات آغاز می شود و در نهایت در روز 21 انتخابات دومین دوره مجلس شورای اسلامی در غرب استان برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان یادآور شد: تبلیغات با ادوار گذشته در دوره دوم انتخابات مجلس متفاوت است و دو نماینده از طریق فضای مجازی و ابلاغ برنامه ها و بیوگرافی از طریق صدا و سیما می توانند به تبلیغات بپردازند و حق بازگشایی ستاد را ندارند.

 

ملک حسینی بیان کرد: برنامه های تبلیغاتی دو نماینده از طریق صدا و سیما ضبط شده است و از روز پنجشنبه 13 شهریور براساس قرعه کشی انجام شده پخش می شود.

 

وی افزود: 244 شعبه در سطح شهرستان های غرب استان برای این دوره از انتخابات در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار