حمایت دستگاه قضایی از واحد‌های تولیدی در سال جاری و در استان گلستان منجر به بازگشت تولید به چهار واحد تولیدی شد.

از سرگیری تولید در چهار واحد تولیدی و ایجاد اشتغال برای ۱۹۲ نفر در گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری میزان، قوه قضاییه علیرغم اینکه مسئولیت مستقیمی در حوزه اقتصاد ندارد، در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی می‌پردازد.

این ستاد در استان‌های مختلف فعالیت دارد و برای تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی در هر استان حمایت‌های حقوقی ارائه می‌دهد. علاوه بر آن مسئولان دستگاه قضایی در قالب بازدید از کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی از نزدیک با مهم‌ترین چالش‌های آن‌ها آشنا می‌شوند که این امر نیز نقش مهمی در حل این چالش‌ها دارد.

استان گلستان، در زمینه حمایت از واحد‌های تولیدی و تولیدکنندگان همواره از استان‌های پیشرو در کشور بوده است؛ در این زمینه به برخی از واحد‌های تولیدی که به سبب حمایت دستگاه قضایی در سال جهش تولید، تولید در آن‌ها از سر گرفته شد، اشاره می‌شود.
 
شرکت نصر نوین با ایجاد اشتغال برای مجموعا ۱۶۰ نفر، شرکت کیک و کلوچه شاداب مهردوست با ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر، شرکت شمال کمباین با ایجاد اشتغال برای ۱۳ کارگر و شرکت آیسان گاز شمال با ایجاد اشتغال برای ۹ کارگر از جمله واحد‌های تولیدی هستند که با حمایت دستگاه قضایی در سال جاری به تولید بازگشتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار