نخستین کارگاه نیمه صنعتی تولید پوشاک و البسه استان گلستان در گرگان با هدف تحقق فرامین مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی با حمایت بسیج سازندگی استان افتتاح شد.

نخستین کارگاه نیمه‌صنعتی تولید پوشاک استان گلستان افتتاح شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ نخستین کارگاه نیمه صنعتی تولید پوشاک و البسه استان گلستان ظهر امروز با حضور رئیس هیئت مدیره شرکت خدماتی تحقیقاتی ساترسبز و مسئولان استانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این کارگاه نیمه‌صنعتی از تجمیع چند کارگاه خیاطی کوچک در گرگان احداث شده و ظرفیت تولید روزانه بیش از 500 دست لباس را دارد.

با افتتاح و بهره‌برداری از نخستین و تنها کارگاه نیمه‌صنعتی تولید پوشاک در استان گلستان برای 70 نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد شده است که بنا به گفته مدیر این کارگاه، احتمال افزایش این نیروها تا 140 نفر وجود دارد.

همچنین برای افتتاح و بهره‌برداری از این کارگاه تولید پوشاک، یک میلیارد تومان سرمایه گذاری نیز انجام شده است.

محمدرضا مشایخی رئیس هیئت مدیره شرکت خدماتی تحقیقاتی ساترسبز هم در افتتاح این کارگاه با اشاره به اولویت داشتن موضوع اشتغال اظهار داشت: سپاه برخاسته از متن مردم بوده و دغدغه‌های مردم را دغدغه‌های خود می‌داند.

وی افزود: در مجموعه سپاه هر طرح و پروژه‌ای که قرار است اجرایی شود باید در راستای اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال و رفع بیکاری باشد.

مشایخی با بیان اینکه همه اقلامی که در سپاه مورد استفاده قرار می‌گیرد از پوشاک تا هر محصول و کالای دیگر تولید داخلی است، گفت: به‌دنبال این هستیم که با ایجاد و راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی پوشاک، به ایجاد اشتغال در استان‌ها کمک کنیم.

وی با بیان اینکه انجام پروژه‌های تحقیقاتی هم در دستور کار شرکت قرار دارد، افزود: کارهای خوب و جدیدی در تولید پوشاک در شرکت دنبال می‌شود، استفاده از فناوری پلاسما، نانو و تولید لباس‌های ضد حریق و خنک کننده، پتوهای پلی اکریل و غیره از جمله اقداماتی بوده که در این مجموعه انجام شده است.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار