مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: در همه مناطق استان با اجرای پروتکل‌های جدید و شدید بهداشتی دانش آموزان به صورت حضوری در مدارس تحصیل خواهند کرد.

آموزش در همه مناطق استان گلستان در سال تحصیلی جدید "حضوری" شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ احسان گوهری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: ستاد ملی  مقابله با کرونا تنها مرجع تصمیم‌گیری برای حضور یا عدم حضور دانش آموزان بر سر کلاس‌های درس در استان‌ها و مناطق مختلف است.

وی گفت: برهمین اساس اصل بر برگزاری حضوری کلاس‌های درس است و دانش‌آموزان باید برای سال تحصیلی جدید در مدارس حضور پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: پروتکل‌های جدید و شدیدی برای برگزاری کلاس‌های درس ابلاغ شده است که باید براساس آن سال تحصیلی جدید را آغاز کنیم.

وی گفت: با توجه به مساحت کلاس‌ها و لزوم رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی، برنامه‌ریزی لازم برای شروع سال تحصیلی جدید انجام شده است.

گوهری‌راد افزود: در کلاس‌هایی که مشکل فضا و تراکم بالای دانش‌آموزان را نداشته باشیم و بتوانیم فاصله فیزیکی را اعمال کنیم، کلاس‌ها به صورت عادی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: درباره کلاس‌های درسی که تعداد جمعیت دانش‌آموزی آنها زیاد است دانش‌آموزان به دو گروه تقسیم می‌شوند و یک روز در میان به صورت زوج و فرد بر سر کلاس‌های درس حضور خواهند یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: در این مدت آموزش‌های مجازی نیز همچنان در بستر شبکه شاد و همچنین از طریق شبکه‌های مختلف سیما ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اختصاص سرانه خرید مواد ضدعفونی به مدارس استان خاطرنشان کرد: مدارس در تمامی مناطق استان با هر وضعیتی ملزم به رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی هستند و برنامه حضور دانش آموزان در کلیه مدارس حضوری است که باید رعایت شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار