استاندار گلستان:

​حق شناس گفت: مهمترین زیرساخت یک جامعه که سرمایه اجتماعی به شمار می رود دانش آموزان و آینده سازان کشور هستند.

​دانش آموزان مهمترین زیرساخت و سرمایه اجتماعی کشور هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی حق شناس » صبح امروز (شنبه 15 شهریور) در آیین نواختن زنگ سال تحصیلی جدید در استان گلستان اظهار کرد: 15 شهریور امسال سه ویژگی ممتاز دارد که در تاریخ تکرار نمی شود و نخستین ویژگی آن این است که در سال آخر قرن چهاردهم هستیم و دومین ویژگی سال تحصیلی جاری این است که همه دانش آموزان با ماسک در محیط مدرسه حاضر می شوند و امیدواریم تا سال آینده واکسن کرونا کشف شود و دانش آموزان ماسک ها را کنار می گذارند.

 

استاندار گلستان ادامه داد: اگر کشف واکسن کرونا اتفاق بیفتد دیگر سال آینده نیاز نیست دو هفته زودتر سال تحصیلی جدید را آغاز کنیم و لذا امسال سال تاریخی برای دانش آموزان و خانواده ها خواهد بود.

 

حق شناس بیان کرد: 221 هزار دانش آموز ابتدایی در سطح استان گلستان داریم و 60 درصد دانش آموزان ما در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند.

 

وی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و باید به فکر آینده آنها باشیم، متذکر شد: مهمترین زیرساخت یک جامعه که سرمایه اجتماعی به شمار می رود دانش آموزان هستند.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه معلمان سلامتی دانش آموزان را قطعا صیانت خواهند کرد، تاکید کرد: امیدواریم در سال تحصیلی امسال شاهد توفیقات خوبی در حوزه تعلیم و تعلم باشیم. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار