استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش گلستان گفت: حفظ سلامت دانش آموزان بیش از هرچیز برای مسئولان اهمیت دارد.

حفظ سلامتی دانش‌آموزان اولویت نخست سال تحصیلی جدید است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، هادی حق‌شناس صبح شنبه در آیین نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در گلستان که به صورت نمادین در مدرسه خیراندیشان گرگان برگزار شد، اظهارکرد: سلامت همه دانش‌آموزان برای مسئولان دارای اهمیت بوده و در درجه بعد آموزش و تعلیم مهم است.

وی افزود: کنترل سلامت و تب دانش‌آموزان و بررسی داشتن ماسک به صورت روزانه در ورودی مدارس انجام شده و از ورود دانش‌آموزان دارای علایم بیماری‌های مختلف جلوگیری خواهد شد.

حق شناس گفت: کم شدن ساعت تدریس، اجرای طرح زوج و فرد کردن حضور دانش‌آموزان در مدارس و رعایت فاصله فیزیکی از مواردی است که بر رعایت آن تاکید شده است.

وی با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید آخرین سال تحصیلی قرن ۱۴ است، ادامه داد: بر همین اساس امروز، یک روز تاریخی برای دانش‌آموزان خواهد بود.

استاندار گلستان بیان کرد: اگر سال تحصیلی جدید متوقف می‌شد، بدون شک در آینده کشور یک سال با کمبود نیروی کار و مشاغل خاص روبرو می شدیم.

وی در ادامه بر مشارکت بیشتر خانواده‌ها در سالم نگهداشتن محیط مدرسه و بهتر شدن مسائل تعلیم و تربیت تاکید کرد و در پایان پیام وزیر آموزش و پرورش قرائت شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار