قهرمانان ملی گالیکش؛ " ایمان سنچولی " و " حمید بهرامی "

" ایمان سنچولی " و " حمید بهرامی " از سوی مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش ابلاغ سفیران سلامت درون مدرسه‌ای این شهرستان را دریافت کردند.

 سفیران سلامت المپیاد ورزشی مدارس گالیکش

به گزارش گلستان24، ابلاغ سفیران المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای گالیکش توسط مدیر آموزش‌وپرورش این شهرستان به ایمان سنچولی و حمید بهرامی از قهرمانان ملی گالیکش تقدیم شد.

nilkooh2051 1

مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش در این آیین گفت: ورزش باعث سلامتی و شادابی جسم و روان می‌شود، در دنیای کنونی که عصر ارتباطات است، شاهد کاهش تحرک و فعالیت بدنی در جامعه بخصوص دانش آموزان هستیم، لذا می‌بایست ضمن الگو قرار دادن قهرمانان ملی خود، زمینه‌ی فعالیت بیشتر نسل جوان را فراهم آوریم.

مهدی خسروی افزود: شادابی و تحرک و سلامت دانش آموزان وظیفه سنگینی بر دوش ما قرار داده است چراکه تربیت نسل آینده در دستان ماست و می‌بایست در همه ابعاد توانمند باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: امید است بسیاری از دانش آموزان امروز، افراد توانمند در آینده نزدیک شوند و در این میان نقش قهرمانان ملی ما بسیار پراهمیت است چراکه دانش آموزان با الگو قرار دادن آنان سعی خواهند کرد تا راه آنان را ادامه دهند.

خسروی اظهار داشت: اعتقاد درونی ما آن است که اگر دانش آموزان قهرمانان ملی را در مدارس کنار خود ببینند، این فرایند با سرعت بیشتری شکل خواهد گرفت.

مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش با اشاره به رفتار و منش قهرمانان ملی شهرستان، آنان را الگوی ورزشی و اخلاقی برای همه دانست.

وی ضمن درخواست از قهرمانان ملی شهرمان برای حضور در مدارس و جلسات دبیران تربیت‌بدنی خواستار انتقال تجربیات خود به همکاران فرهنگی و دانش آموزان شد و آمادگی خود را برای دریافت پیشنهادات این قهرمانان اعلام کرد.

nilkooh2051 1

قهرمان کاراته جهان نیز در این دیدار گفت: تربیت بچه‌ها تحت تأثیر خانواده و مدرسه (دوستان هم سن و سالانشان) قرار دارد.

ایمان سنچولی افزود: ورزش قهرمانی دوره خاصی دارد و با گذر از این دوره تنها چیزی که در اذهان مردم باقی می‌ماند اخلاق خوب است و بقیه چیزها فراموش می‌شود.

وی گفت: کسب مقام در مسابقات کشوری و جهانی بسیار سخت و دشوار است و کسی که ورزش کرده است می‌داند ورزش قهرمانی چه زحمات و آسیب‌هایی دارد.

سنچولی از زحمات و برنامه‌های کارشناس تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش گالیکش که زمینه فعالیت‌های ورزشی دانش آموزان را فراهم می‌آورد تقدیر و تشکر کرد.

کارشناس تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش گالیکش نیز با اشاره به مقام‌های کسب‌شده در مسابقات استانی در سال 95 گفت: با کمترین هزینه توانستیم ضمن اعزام بیشترین آمار دانش‌آموزی ( بعد از شهرستان بندرگز و کردکوی)، 110 مدال از این مسابقات به دست آوریم.

سید هاشم ایوبی افزود: علاوه بر مدال‌های کسب‌شده، توانستیم پنج بازیکن به‌عنوان نماینده استان به مسابقات کشوری نیز اعزام کنیم.

گفتنی است در این جلسه، ایمان سنچولی و حمید بهرامی ابلاغ سفیران سلامت درون مدرسه‌ای را از مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان دریافت کردند.

nilkooh2051 1

nilkooh2051 1

nilkooh2051 1

nilkooh2051 1

nilkooh2051 1


منبع : نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار